4 نمونه خبرنامه B2B که او را کشت

در این مطلب خواهید خواند:
خبرنامه قدیمی را که هنگام ترک کلیسا یا جلسه PTA گرفتید به خاطر دارید؟ آن روزها همه خبرنامه کاغذی داشتند. آنها برای به اشتراک گذاشتن همه چیز از رویدادهای آینده گرفته تا دستور العمل های گوشت استروگانف عالی بودند.
میلیم … استروگانف.
این خبرنامه قدیمی گوشت گاو Stroganoff از مدتها پیش از بین رفته است و به جای آن یک ارتقاء دیجیتالی وجود دارد که هنوز به جز برش های کاغذ ، بسیار خوب عمل می کند. در اینجا چند نمونه از خبرنامه های B2B با عملکرد بالا آورده شده است که مستقیماً با تاثیر فروش و لذت مشتریان و کارکنان مرتبط است.
خبرنامه شرکت شماره 1:
HOH – “جایی که آب کار می کند”
این اولین خبرنامه B2B آنها بود! مازل توف! او در حال حاضر به کل پایگاه داده آنها از جمله کارکنان مراجعه می کند. هدف این است که بازدیدکنندگان را به سایت آنها هدایت کرده و رویدادهای آینده آنها را تبلیغ کنید.
چه کار درستی انجام می دهد
- نامه آغازین عالی از رئیس جمهور / مدیرعامل آنها
- از انیمیشن و عکاسی سفارشی برای افزایش علاقه استفاده کنید
- اگر بگوییم این یک طراحی خبرنامه سکسی است
چیزهایی که یاد گرفتیم
- این یک خبرنامه جدید است ، بنابراین ما هنوز در حال یادگیری این هستیم که این مخاطب چه چیزی را دوست دارد
- ما به احتمال زیاد بر اساس داده های عملکرد ، برای مشارکت بهتر بهینه سازی می کنیم
- ممکن است به استفاده کمتر از محتوا فکر کنیم و در عوض خواننده را اذیت کنیم و برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنیم
خبرنامه شرکت شماره 2:
Optimas – “راندمان بالا”
خبرنامه فصلی برای به اشتراک گذاشتن سرفصل ها و اخبار شرکت در نظر گرفته شده است. هدف در اینجا این بود که در مقابل مشتریان ، مشترکین خبرنامه و کارکنان بمانید و در ارتباط باشید.
چه کار درستی انجام می دهد
- این همیشه یک مارک تجاری است – یعنی هر بار لحن و لحن آشنا خود را دارد.
- به اشتراک گذاشتن محتوای اصلی مانند مقالات وبلاگ به تقویت فکر کمک می کند
- ارائه فرهنگ شرکت با شناخت و تجلیل از کارکنان آنها.
چیزهایی که یاد گرفتیم
- ارائه بینش در صنعت نشان می دهد که آنها به نقاط درد مشتریان خود گوش می دهند و توجه می کنند
- وقتی کارکنان شناسایی می شوند خوشحال می شوند
خبرنامه شرکت شماره 3:
راه حل های امنیتی کل – “نقطه توپ”
این خبرنامه به عنوان راهی برای دسترسی کامل راه حل های امنیتی به مخاطبین موجود در پایگاه داده آنها – به ویژه کسانی که خود را شخص خاصی نمی دانند ، توسعه داده شده است. این نامه ماهانه و ماهانه ارسال می شد و شامل معرفی مختصری از مدیرعامل آنها ، جیم ریچاردز ، و برخی از جدیدترین مقالات وبلاگ آنها بود.
ایده این بود که محتوای مربوطه را در عین جذابیت برای افراد علاقمند به امنیت فیزیکی به منظور ایجاد سرنخ ارائه دهیم.
درست کار می کند:
-
از ویدئو برای تشویق مشارکت استفاده کنید
- پیام شخصی مدیرعامل که آنها را به عنوان رهبران فکری معرفی می کند
- نسبت به اتفاقاتی که در حال حاضر در جهان رخ می دهد حساس باشید
چیزهایی که یاد گرفتیم
- داده های عملکرد نشان داد که ویدیوها بیشترین موارد کلیک شده هستند و ما باید آنها را به سمت بالا حرکت دهیم.
- اهمیت یک موضوع خوب. بسیاری از خطوط موضوعی ما بیش از 24 درصد نرخ باز دریافت کرده اند که بسیار عالی است.
خبرنامه شرکت شماره 4:
گروه مغز کامل – “آب نبات مغز”
خوب ، شاید ما در این مورد کمی تعصب داشته باشیم. اما خبرنامه ما به ما کمک کرد تا برجسته باشیم ، مشتریانمان را خوشحال کنیم ، کارهای اضافی انجام دهیم. این یک خبرنامه بسیار دشوار است ، فکر نمی کنید؟
این از تیم ما ، یک چهارم یک بار تهیه می شود و کمی “سینک آشپزخانه” است – یعنی ما نکات بازاریابی را به اشتراک می گذاریم ، کار خود را ارائه می دهیم و پیشنهادات ویژه ای را برای خدمات خود به مشتریان و مشتریان احتمالی تبلیغ می کنیم.
چه کار درستی انجام می دهد
- طراحی جذاب
- محتوا سرگرم کننده و مارک دار است
- بر فرهنگ شرکت ما تأکید دارد
- بینش ها و نکات مفیدی را ارائه می دهد
چیزهایی که یاد گرفتیم
- مشتریان ما از کارهایی که برای مشتریان دیگر انجام می دهند دیدن می کنند – آنها بیشتر از آنچه ما برای آنها انجام می دهیم می بینند. گاهی اوقات آن را می بینند و می پرسند “سلام ، آیا ما هم می توانیم این کار را انجام دهیم؟”.
- وبلاگهای ما برای مشتریان و همچنین SEO و تولید سرنشینان چندان خوشایند نیستند.
نحوه ایجاد یک خبرنامه موثر B2B
در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که به شما در راه اندازی خبرنامه شرکت کمک می کند. به یاد داشته باشید ، اگر از نوع محتوایی که ارائه می دهید گیر کرده اید ، ساده ترین کار این است که مقالات را در وبلاگ خود یا هر محتوایی که قبلاً ایجاد کرده اید ، تهیه کنید و خبرنامه خود را به عنوان “خلاصه” این موارد در نظر بگیرید.
نکات موضوعات خبرنامه و کپی نویسی
شما می توانید یک خبرنامه شگفت انگیز تهیه کنید ، اما اگر کسی آن را باز نکند ، وقت خود را تلف کرده اید. یک موضوع موضوعی جذاب بنویسید که کوتاه باشد و کمی رازآلود باقی بماند. 3-5 کلمه را امتحان کنید ، از افعال استفاده کنید! اگر این نام تجاری برای شما مناسب است ، از ایموجی ها نیز استفاده کنید.
بهتر است نسخه خود را کوتاه و شیرین نگه دارید. به جای ارسال متن CVS ، از خوانندگان خود بخواهید برای مطالعه بیشتر در مورد یک موضوع یا موضوع خاص کلیک کنند. فقط محتوای خارجی را اذیت کنید و آن را به صفحات فرود خود ، وب سایت خود ، پلتفرم های رسانه های اجتماعی و غیره ارسال کنید. دکمه های واضح فراخوانی برای اقدام را در اختیار آنها قرار دهید تا بتوانند روی آنها کلیک کنند.
نکات طراحی خبرنامه B2B
ابتدا با چیدمانی تمیز و منظم شروع کنید. یک طرح تک ستونی به خوبی در تلفن همراه منتقل می شود ، بنابراین امروز اکثر بازدیدکنندگان شما خبرنامه شما را مشاهده می کنند. اگر از دو ستون استفاده می کنید ، مطمئن شوید عکس ها و کپی شما به درستی در نمای موبایل روی هم چیده شده اند.
در مرحله بعد ، اسکن خبرنامه شما باید آسان باشد ، بنابراین مطمئن شوید که با استفاده از سرفصل ها و عناوین فرعی سلسله مراتب بصری ایجاد کرده اید.
مهمتر از همه ، خبرنامه B2B تصاویر جذابی را ارائه می دهد (ولی نه خیلی زیاد) برای جلب توجه خوانندگان. تصاویر شما باید در قسمتی از متن شما قرار داشته باشند تا به طرح بندی تمیزی که قبلاً اشاره کردیم برسید. و در صورت امکان ، سعی کنید از ویدیوها / گیف ها برای ایجاد علاقه و تعامل بیشتر استفاده کنید!
نکاتی برای ارسال خبرنامه
قبل از کلیک روی ارسال ، مخاطبان خود را به خاطر بسپارید. به احتمال زیاد مملو از ایمیل و خبرنامه های دیگر از نقاط مختلف می شود.
توصیه می کنیم با یک خبرنامه فصلی شروع کنید و میزان مشارکت خود را در حین حرکت اندازه گیری کنید.
اگر به تازگی خبرنامه خود را شروع کرده اید ، داده های معیار ندارید. بنابراین توصیه می کنیم از توصیه HubSpot برای ارسال سه شنبه بین 8: 00-09: 30 برای بهترین قیمت باز یا ارسال پنجشنبه بین 8: 00-09: 30 برای بهترین نرخ کلیک برای مخاطبین 9-5 B2B استفاده کنید.
هنگامی که اطلاعات مربوط به نرخ های باز و نرخ کلیک را دارید ، می توانید فرکانس و زمان ارسال را تنظیم کنید.
با یک قالب خبرنامه B2B شروع کنید
هزاران شرکت از خبرنامه به عنوان راهی برای تلاش کم و سودآور برای ماندن در مقابل مشتریان و مشتریان احتمالی استفاده می کنند. آیا شما یکی از آنها هستید؟ اگر نه ، برای کمک با ما تماس بگیرید. ما می توانیم یک قالب خبرنامه طراحی کنیم تا بتوانید با مشتریان و کارکنان خود وارد این صندوق ورودی شوید.