بازاریابی محتوا

چگونه می توان بازاریابی ویدیویی بودجه ای را راه اندازی کرد

شما چند ماهی است که از خانه کار می کنید و همه کمی دیوانه شده اند. امسال سال سختی بود ، اما مقدار زیادی پول وجود دارد. در حالی که پس از جلسه ویدیویی Zoom از دفتر خانه (یا مبل) خود در یک جلسه ویدیویی Zoom بودید ، در حال آماده سازی برای جدیدترین دارایی بازاریابی دیجیتال خود بودید – ویدیوبه بازاریابی ویدئویی نه تنها در خانه امکان پذیر است – با بودجه امکان پذیر است!

بسیاری از شرکت های B2B از فیلم ها در بازاریابی خود غفلت می کنند زیرا فکر می کنند زمان بر است ، گران است و هیچ یک از کارکنان نمی خواهند خود را جلوی دوربین بگذارند. خوب ، حدس بزنید ، شما و تیم خود در مقابل دوربین فیلمبرداری رایانه خود تمرین می کردید ، اکنون زمان شروع ساخت ویدیو و تشویق مشتریان از ایده آل های خود به صورت آنلاین است.

در اینجا نحوه قرار دادن یکی از آنها برای استفاده در بازاریابی دیجیتال خود آورده شده است.

چرا بازاریابی ویدیویی؟

برای درک اینکه چرا اینقدر مهم است اکنون برای گنجاندن ویدئو در بازاریابی خود ، اجازه دهید نگاهی به برخی آمارها بیندازیم.

  • 74 درصد از کل ترافیک اینترنت ویدیویی است.
  • 87 درصد بازاریابان از ویدئو در استراتژی های بازاریابی خود استفاده می کنند.
  • یک سوم زمان آنلاین صرف تماشای فیلم است.

حقایق این امر را روشن می کند ، اما در اینجا چند دلیل احتمالی وجود دارد که چرا شما در استراتژی بازاریابی خود به فیلم نیاز دارید.

1. یوتیوب پس از گوگل دومین موتور جستجوی بزرگ است

این برای شما چه معنایی دارد؟ اگر به طور مداوم ویدئوهایی را برای شرکت خود ایجاد کنید ، آنها را در YouTube بارگذاری کنید و آنها را برای جستجو بهینه کنید ، می توانید با افراد بیشتری و خریداران ایده آل تری تماس بگیرید.

نکته برای متخصصان: از ویدیوهایی که ایجاد می کنید برای اجرای تبلیغات هدفمند YouTube برای کمپین های تولید کننده اصلی استفاده کنید.

2. می توانید ایده های پیچیده را در مدت زمان کوتاه تری توضیح دهید

گفته می شود که یک دقیقه فیلم می تواند حدود 1 میلیون و 80000 کلمه باشد.

ویدئو به شما امکان می دهد ایده های پیچیده را در مدت کوتاهی توضیح دهید و ارائه دهید. این امر به ویژه برای مشاغل فنی به ویژه در صنایع مهندسی ، ساخت ، ساخت و ساز (تا حدی) مفید است.

3. از طریق ویدئو اعتماد را سریعتر ایجاد می کنید

مشارکت افراد شما در ویدئوهای شما قبل از تماس با مشتریان احتمالی شما با آنها مواجه می شود. با حضور ویدئویی ، می توانید قبل از آمادگی تماس با شما برای فروش ، با بازدیدکنندگان سایت و پیروان اجتماعی رابطه برقرار کنید. هرچه زودتر بتوانید اعتماد ایجاد کنید ، اصالت و رهبری فکری خود را نشان دهید ، احتمال فروش شما بیشتر می شود.

اگر این انگیزه کافی نیست ، شاید به شما کمک کند: شما می توانید بازاریابی ویدئویی را واقعا ارزان انجام دهید.

چگونه؟ به خواندن ادامه دهید.

ویدئوهای مناسب و ارزان برای مشاغل با بودجه کم

این تصور غلطی است که ویدئو برای شرکت هایی است که پول زیادی برای بازاریابی دارند. درست نیست. لازم نیست ویدیو گران باشد یا تولید عالی باشد.

شما احتمالاً آنچه را که برای شروع نیاز دارید در اختیار دارید:

  • لپ تاپ با دوربین فیلمبرداری یا تلفن هوشمند
  • کارکنان آماده و آگاه یا کارشناسان صنعت
  • موضوعی که با مشتریان ایده آل شما مطابقت دارد
    • یعنی س questionsالات متداول توسط تیم فروش شما مطرح می شود
  • برنامه رایگان ویرایش ویدئو.
    • iMovie یک ابزار رایگان عالی برای کاربران اپل است
  • حساب YouTube شرکت

کلید یک ویدئوی موفق و کم هزینه این است که مطمئن شوید با تلاش های بازاریابی فعلی شما مطابقت دارد. اگر استراتژی بازاریابی دیجیتال دارید ، مطمئن شوید محتوای ویدیویی شما با کمپین های فعلی شما مطابقت دارد.

انواع فیلم های بازاریابی کم هزینه

انواع مختلفی از ویدئوها وجود دارد که می توانید با کمترین هزینه تهیه کنید. در اینجا برخی از بهترین ها برای مبتدیان و فراتر از آن آمده است.

فیلم های Talking Head یا توضیحی

فیلم های سر صحبت کننده ضبط شده از شخصی که جلوی دوربین صحبت می کند ضبط شده است. برای راه اندازی و آماده سازی این ویدئوها به تلاش کمتری نیاز است.

این ویدئوها برای موارد زیر مناسب است:

  • توضیحی در مورد محصولات یا خدمات شما
  • پاسخ به سوالات متداول
  • نشان دادن رهبری ذهنی و ارائه افراد خود

در زیر نمونه ای از یکی از وبلاگ های ما با HubSpot Video Tools آمده است.

https://www.youtube.com/watch؟v=77MZKCim0OU

اسکرین شات و فیلم های نمایشی

این فیلم ها از نظر محتوای فنی عالی هستند. آنها را می توان با گرفتن عکس از یک متخصص موضوعی که گام به گام با محصولات شما کار می کند یا می توان از طریق پخش صفحه نمایش رایانه شما به صورت صوتی انجام داد. نسخه های طولانی تر این فیلم ها (30 دقیقه یا بیشتر) را می توان سمینارهای آنلاین در نظر گرفت ، که می توانید از آنها برای ایجاد سرنخ استفاده کنید.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

ویدئوی نمایشی:

یکی از فنی ترین مشتریان ما ، تامین کننده تولید تهویه مطبوع ، RL Deppmann به طور مرتب از فیلم های نمایشی در سری وبلاگ نکته این ماه استفاده می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=JcCabwz2Zuw

پخش ویدئو:

در زیر ویدئویی است که از آن برای نشان دادن نحوه افزودن دکمه های قابل کلیک به ویدیوهای HubSpot در یک پست وبلاگ به مشتریان استفاده می کنیم.

https://www.youtube.com/watch؟v=YhSVSxs6EWA

ابزار رایگان استفاده شده در این ویدئو برای نمایش چهره در گوشه صفحه ، لوم نام دارد. دارای افزونه مرورگر Chrome رایگان است که می توانید از اینجا بارگیری کنید.

آیا می خواهید نمونه های بیشتری از انواع ویدئوهایی که می توانید ایجاد کنید ببینید؟ نمونه های ویدیویی Slide Deck را بارگیری کنید.

مراحل ایجاد ویدیوهای کم هزینه برای کسب و کار شما

پس از تهیه تجهیزات ذکر شده در بالا ، می توانید مراحل زیر را برای شروع دنبال کنید.

1. یک اسکریپت یا طرح کلی ساده بنویسید

یک اسکریپت ساده می تواند راهنمای خوبی برای اعضای تیم یا متخصصی باشد که ضبط می کنید. اما لازم نیست – اگر استعداد شما متخصص در این زمینه است ، می توانید آنها را با لیستی از سوالات راهنمایی کنید.

گاهی اوقات بهترین ویدئوها زمانی است که برخی از اعضای تیم خود را جلوی دوربین داشته باشیم و فقط با خطوط آن را تکان می دهند. بنابراین ما فقط باید قطعات عجیب را ویرایش کنیم. موارد زیر نمونه ای از نحوه عملکرد تیم ما است.

https://www.youtube.com/watch؟v=PcD_VbZMN74

2. دوربین خود را در مکان مناسبی قرار دهید

در مکانی با سر و صدای کمی در پس زمینه ، نور کافی تنظیم کنید. لپ تاپ خود را روی جعبه ای بلند کنید تا دوربین در سطح چشم قرار بگیرد یا تلفن هوشمند خود را روی یک سه پایه ارزان قیمت قرار دهید. یک دوربین پایدار کلید است. حداقل یک همکار یا کودک مورد علاقه خود را بگیرید و به او بگویید که دستان خود را واقعا ساکت نگه دارد.

نوع حرفه ای: اگر از تلفن استفاده می کنید ، حتماً فیلم را در قالب افقی و غیر عمودی ضبط کنید – مگر اینکه برای استوری اینستاگرام باشدبه

3. ضبط چند کلیپ و ویرایش آنها با هم

روی خود یا موضوع ویدیو کلیک نکنید تا در اولین تلاش یک ضبط کامل داشته باشید. چندین بار آن را ضبط کرده و دوباره انجام دهید و اطلاعات خود را مجدداً بیان کنید. در مرحله بعد ، قسمتهای رایج فیلم را که فکر می کنید بهترین کار را در انتقال مطالب خود انجام می دهند ، ویرایش کنید.

نوع حرفه ای: طول جذاب ترین ویدئوهای بازاریابی از یک دقیقه تا 90 ثانیه است. هنگام نوشتن و ویرایش اسکریپت خود به این نکته توجه کنید.

4. پایان را اضافه کنید

هنگامی که بهترین فیلم را با هم ویرایش کردید ، یک کلیپ مقدماتی و برون مرزی به ابتدا و انتهای ویدیو اضافه کنید. به این موارد “جلسات ویدئویی” شرکت شما نیز گفته می شود. آنها باید لوگو و آدرس شرکت یا اطلاعات تماس را داشته باشند. لازم نیست که آنها با گرافیک دیوانه کننده شگفت انگیز باشند ، به راحتی می توانید لوگوی خود را روی یک اسلاید سفید با موسیقی بدون حق امتیاز قرار دهید که با شروع و پایان ویدیو محو می شود.

با افزودن ضربه گیرها و موسیقی برای شروع و به پایان رساندن همه ویدیوهای خود ، ثبات نام تجاری را خواهید داشت و ضبط خانه خود را در یک ویدیوی حرفه ای تجاری بارگذاری می کنید. می توانید از این ابزارهای رایگان برای یافتن موسیقی بدون حق امتیاز استفاده کنید یا جلسات ویدیویی خود را ایجاد کنید.

نوع حرفه ای: برای ویرایش یا ایجاد ضربه گیر به کمک نیاز دارید؟ یک راه حل معمول استخدام ویراستاران از سایت های مستقل مانند Fiverr یا Upwork است. یا می توانید با ما کار کنید!

5. ویدیوی خود را تبلیغ کنید

وجود دارد خیلی زیاد راه هایی برای اطمینان از اینکه مشتریان ایده آل شما به ویدیوی شما توجه دارند. چندتایی این جاست:

  • ویدیوی خود را در YouTube بارگذاری کنید
  • آن را در رسانه های اجتماعی شرکت خود به اشتراک بگذارید
  • قرار دادن ویدئوها در صفحات وب مرتبط و پست های وبلاگ
  • پیوندهای ویدیوهای خود را از طریق ایمیل بازاریابی به اشتراک بگذارید

نوع حرفه ای: اگر ویدئوی خود را در YouTube بارگذاری می کنید ، مطمئن شوید که ویدیوی خود را با عنوان غنی و کلمات کلیدی و برچسب های ویدئویی بهینه کرده و پیوندی را که به سایت شما باز می گردد را در توضیحات ویدئو قرار دهید. این کار به جستجوی ویدیوی شما کمک می کند و بینندگان را به سایت شما می رساند.

بازاریابی ویدیویی – فقط این کار را انجام دهید!

وقتی نوبت به کشیدن محرک بازاریابی ویدیویی می رسد ، به نایک گوش دهید: فقط این کار را انجام دهید.

اگر ترس شما از قرار دادن جلوی دوربین شما را در گذشته متوقف کرده است ، اکنون نمی تواند. پیچیدگی این رقص های عجیب TikTok پیچیده نیست. حداقل ، دوربین تلفن همراه خود را رها کنید ، روی یک ضبط ضربه بزنید و شروع به صحبت کنید.

اگر به نکات ضبط ویدئو بیشتری نیاز دارید. آموزش تصویری نکات را بارگیری کنید. یا اگر می خواهید آموزش بیشتری در مورد چگونگی ترکیب یک فیلم کم هزینه در استراتژی بازاریابی دیجیتال داشته باشید ، با برایان صحبت کنید.

او خوشحال خواهد شد که با شما زوم کند تا در مورد چگونگی کمک به ما بحث کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا