چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300٪ افزایش دهید (نکات اثبات شده)

در این مطلب خواهید خواند:
آیا می خواهید تبدیل صفحه فرود خود را افزایش دهید؟
صفحات فرود برای تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتریان، مشترکین و سرنخ ها طراحی شده اند. با این حال، همیشه جایی برای بهبود نرخ تبدیل آنها وجود دارد.
در این مقاله، ما برخی از روش های اثبات شده برای افزایش تبدیل صفحه فرود تا 300٪ را به اشتراک می گذاریم.
1. ایجاد یک طراحی صفحه فرود مبتنی بر تبدیل
ابتدا باید مطمئن شوید که صفحه فرود شما برای تبدیل طراحی شده است.
به عنوان یک صاحب کسب و کار، ممکن است مهارت طراحی صفحه فرود برای تبدیل بالاتر یا کدنویسی طرح را از ابتدا نداشته باشید.
اینجاست که SeedProd وارد می شود.

این بهترین سازنده صفحه فرود برای وردپرس است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی طرح بندی های صفحه فرود زیبایی ایجاد کنید که به صورت حرفه ای طراحی و برای تبدیل و فروش بهینه شده اند.
SeedProd با ابزارهای شخص ثالث ضروری که ممکن است قبلاً از آنها استفاده می کنید کار می کند. این شامل خدمات برتر بازاریابی ایمیلی، ووکامرس، گوگل آنالیتیکس و غیره می شود.
ابتدا باید افزونه SeedProd را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.
پس از فعال سازی، باید کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب کاربری خود در وب سایت SeedProd پیدا کنید.
پس از آن، شما به سادگی می توانید به SeedProd »صفحات فرود و روی دکمه Add New Landing Page کلیک کنید.

در مرحله بعد، از شما خواسته می شود که یک قالب را انتخاب کنید.
می توانید با یک الگوی خالی شروع کنید یا یکی از چندین الگوی صفحه فرود از پیش ساخته شده را انتخاب کنید که از قبل برای تبدیل بهینه شده اند.

سپس می توانید عنوان و URL را برای صفحه خود ارائه دهید.
پس از انجام این کار، سازنده بصری کشیدن و رها کردن SeedProd بارگیری می شود.

برای ویرایش هر موردی در صفحه می توانید به سادگی اشاره کنید و روی آن کلیک کنید. همچنین میتوانید بلوکهای طراحی صفحه فرود معمولاً مورد استفاده را از ستون سمت چپ اضافه کنید.
به عنوان مثال، می توانید توصیفات، فرم های optin، آکاردئون پرسش های متداول و موارد دیگر را اضافه کنید.
هنگامی که از طراحی راضی بودید، می توانید به تب Connect بروید تا با پلتفرم های بازاریابی ایمیلی محبوب یا بیش از 3000 برنامه شخص ثالث از طریق Zapier ادغام شوید.

پس از آن، می توانید به تب تنظیمات صفحه بروید.
از اینجا می توانید تنظیمات SEO را تغییر دهید، ردیابی Google Analytics را اضافه کنید و اسکریپت های سرصفحه یا پاورقی را اضافه کنید.

همچنین می توانید صفحه خود را به یک نام دامنه سفارشی متصل کنید. این برای کاربرانی که چندین صفحه فرود را با هدف قرار دادن مناطق مختلف ایجاد می کنند مفید است.
در نهایت، می توانید ادامه دهید و صفحه فرود خود را ذخیره یا منتشر کنید.

اکنون میتوانید صفحه فرود خود را با باز کردن آن در یک برگه مرورگر جدید، بهطور زنده در حال اجرا ببینید.

ایجاد یک صفحه فرود زیبا پایان بهینه سازی تبدیل نیست. در واقع، کارهای بیشتری می توانید انجام دهید تا نرخ تبدیل را حتی بیشتر افزایش دهید.
بیایید نگاهی به برخی از این بهترین شیوه های صفحه فرود آزمایش شده و آزمایش شده بیندازیم.
2. One Call to Action را برای صفحه فرود خود انتخاب کنید
یکی از رایج ترین اشتباهات صفحه فرود، تعیین هدف مناسب برای کمپین خود است.
به عنوان مثال، داشتن چندین تماس برای اقدام در یک صفحه میتواند حواس بازدیدکنندگان شما را پرت کند یا گیج کند، به طوری که در نهایت بدون انجام هیچ اقدامی ترک کنند.
بهترین روش این است که یک مسیر عملی را برای کاربران تعیین کنید. به عنوان مثال، اگر هدف شما جذب سرنخ های ایمیل است، فرم optin شما باید تنها اقدامی باشد که باید در صفحه فرود خود انجام دهید.
این می تواند به معنای حذف منوهای ناوبری و سایر پیوندها از صفحه باشد یا آنها را کمتر برجسته کند.
یا اگر می خواهید کاربران خریدی انجام دهند، این تنها اقدامی است که کاربران به آن هدایت می شوند.
در زیر چند نمونه از فراخوان برای اقدام واضح تر در صفحات فرود آورده شده است.
1. MonsterInsights

صفحه فرود MonsterInsights دارای دو فراخوان بسیار واضح است که کاربران را به خرید سوق می دهد.
2. OptinMonster

OptinMonster یک نرم افزار بهینه سازی تبدیل است و دارای چندین صفحه فرود برای موارد استفاده مختلف است. هر یک از آنها مخاطبان مختلفی را هدف قرار می دهند.
3. All in One SEO برای وردپرس

All in One SEO بهترین افزونه سئو وردپرس در بازار است. برای صفحه فرود خود از استراتژی مشابهی استفاده می کنند. در زیر برگه ویژگیها، میتوانید صفحات فرود بیشتری را برای هر ویژگی مشاهده کنید که همگی باعث میشوند کاربران تصمیم خرید بگیرند.
همانطور که می بینید، همه این صفحات دارای یک فراخوان واضح هستند که به گونه ای طراحی شده است که از بقیه صفحه متمایز باشد.
3. از Simplicity در طراحی صفحه فرود استفاده کنید
برای نرخ تبدیل بالاتر، میخواهید که کاربران روی دعوت به اقدام تمرکز کنند و حواسشان پرت نشود.
طراحی بهم ریخته صفحه فرود می تواند به راحتی حواس کاربران را پرت کند.
برای جلوگیری از این امر، مطمئن شوید که طرح بندی صفحه فرود خود را تمیز و ساده نگه دارید. استفاده از فضای خالی زیاد، کنتراست رنگ و فونت های بزرگ می تواند به شما کمک کند تا به راحتی به این سادگی برسید.

4. از رنگ ها و کنتراست برای ایجاد اکشن استفاده کنید
این هوشمندانه است که فراخوان خود را بیش از سایر بخش های صفحه فرود خود برجسته کنید، به طوری که چشم بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.
ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از رنگ های روشن و متضاد است.

همچنین میتوانید از این تکنیک برای دور نگهداشتن اطلاعات مهم کمتر کاربران از اهداف اصلی تبدیل استفاده کنید. به سادگی رنگی را انتخاب کنید که مشابه رنگ های بقیه صفحه باشد.
5. از فوریت برای تبدیل صفحه فرود بالاتر استفاده کنید
پیشنهادات محدود یک تکنیک بازاریابی موثر است که در همه جا خواهید دید.
دلیل آن این است که کمبود، فوریت را به یک پیشنهاد اضافه می کند که نادیده گرفتن آن را برای کاربران سخت تر می کند.

می توانید با افزودن یک تایمر شمارش معکوس به طرح بندی صفحه فرود، از همان اصول بازاریابی در صفحه فرود خود استفاده کنید.
اثبات اجتماعی را به صفحه فرود خود اضافه کنید
اگر مردم محصولی را ببینند که دیگران آن را می خرند یا توصیه می کنند، احتمال خرید آن بیشتر است. این مفهوم اثبات اجتماعی نامیده می شود و راه های مختلفی وجود دارد که می توانید آن را به صفحه فرود خود اضافه کنید تا تبدیل ها را افزایش دهید.
متداول ترین نوع اثبات اجتماعی، اظهارات مشتری است. SeedProd دارای یک بلوک توصیفات داخلی است تا به راحتی توصیفات را به صفحه فرود شما اضافه کند.

راه دیگر برای افزودن اثبات اجتماعی استفاده از صفحه فرود شما استفاده از TrustPulse است.
به شما این امکان را می دهد که به راحتی بنرهای پاپ آپ کوچک را با اعلان های زنده فعالیت مشتری در وب سایت خود نشان دهید.

این یک افکت FOMO را به صفحه فرود شما اضافه می کند و کاربران بیشتری را به تبدیل تشویق می کند.
TrustPulse با تمام پلتفرم های محبوب تجارت الکترونیک کار می کند و می تواند به طور خودکار اقدامات بازدیدکنندگان شما را در وب سایت شما تشخیص دهد. همچنین میتواند تبدیلهای ایمیل، ثبتنام کاربر و بسیاری از اعلانهای دیگر را نشان دهد.
در نهایت، شما همچنین می توانید توییت ها و پست های رسانه های اجتماعی واقعی مشتریان خود را به عنوان اثبات اجتماعی در وب سایت خود جاسازی کنید. Smash Balloon’s Custom Feeds Pro به شما امکان می دهد یک فید سفارشی از توییت های کاربر ایجاد کنید که سپس می توانید آن را در صفحه فرود خود جاسازی کنید.

7. استفاده از چت زنده برای پاسخ به سوالات کاربران
اغلب اوقات مشتریان یک صفحه فرود را صرفاً به این دلیل رها می کنند که نمی توانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.
زمان زیادی، آنها فوراً به این اطلاعات نیاز دارند. خوشبختانه راه های ساده تری برای کمک به مشتریان خود بدون راه اندازی یک تیم اختصاصی وجود دارد.
ابتدا، میتوانید یک ربات چت زنده به وبسایت خود اضافه کنید که میتواند به کاربران کمک کند پاسخهایی را که به دنبال آن هستند، در همان صفحه فرود شما پیدا کنند.

همچنین میتوانید یک شماره تلفن کسبوکار تنظیم کنید که به مشتریان امکان میدهد مستقیماً از صفحه فرود شما با تیم فروش یا پشتیبانی شما ارتباط برقرار کنند. حتی میتوانید از سرویس مراقبت خودکار استفاده کنید تا مجبور نباشید خودتان به تماسها پاسخ دهید.
8. تماس را برای کاربران آسان تر کنید
برخی از مشتریان شما ممکن است زمان برقراری تماس تلفنی یا تعامل با چت زنده را نداشته باشند. اغلب مشتریان فقط می خواهند پیام بگذارند.
به همین دلیل مهم است که اطمینان حاصل کنید که دسترسی کاربران با افزودن فرم تماس به وب سایت شما آسان است.
WPForms بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس است. این به شما اجازه می دهد تا به راحتی فرم تماس را به وب سایت خود اضافه کنید.
به علاوه این یک فرم ساز تمام عیار است که می توانید با افزودن فرم درخواست، فرم سفارش، فرم ثبت نام کاربر و موارد دیگر، برای جذب سرنخ ها استفاده کنید.
9. تبدیل بازدیدکنندگان رها شده با درخواست های به موقع
ثابت شده است که نشان دادن یک پیام شخصی به کاربران درست زمانی که می خواهند وب سایت شما را ترک کنند، یک تکنیک موفق در جذب کاربران رها شده است.
OptinMonster به شما این امکان را می دهد که به راحتی پنجره های خروجی ایجاد کنید که به طور خودکار تشخیص می دهد که کاربر در حال خروج از صفحه فرود شما و نمایش یک پنجره بازشو است.
برای مثال، Easy Digital Downloads این پنجره را زمانی نشان میدهد که بازدیدکنندهای میخواهد صفحه پرداخت را رها کند.

میتوانید یک پنجره بازشو با کوپنهای سفارشی، پیشنهادات محدود به زمان، خرید 1 پیشنهاد رایگان و سایر ابزارهای تبلیغاتی برای تبدیل آن مشتریان به نمایش بگذارید.
OptinMonster همچنین به شما امکان می دهد کمپین های شخصی سازی شده ایجاد کنید. می توانید پنجره بازشو خود را بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر، صفحاتی که دیده اند یا محصولاتی که مشاهده کرده اند تغییر دهید.
10. صفحه فرود خود را برای سئو بهینه کنید
موتورهای جستجو منبع اصلی ترافیک رایگان به هر وب سایتی هستند. بهینه سازی صفحه فرود برای سئو به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید که ترافیک بیشتری را برای تبدیل شما به ارمغان می آورد.
All in One SEO for WordPress بهترین افزونه سئو برای وردپرس در بازار است. به شما این امکان را می دهد که به راحتی وب سایت وردپرس خود را برای سئو بهینه کنید.
برای جزئیات بیشتر در مورد استفاده از آن، به آموزش ما در مورد نحوه صحیح نصب و راه اندازی SEO All in One برای وردپرس مراجعه کنید.
یکی دیگر از مزایای این کار این است که تضمین می کند صفحه فرود شما عنوان و تصویر مناسب را در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی نشان می دهد.
11. بهبود سرعت بارگذاری صفحه برای تبدیل های بالاتر
هیچ کس یک وب سایت کند را دوست ندارد. در واقع، مطالعات نشان می دهد که یک ثانیه تاخیر در بارگذاری صفحه می تواند باعث کاهش 7 درصدی در تبدیل، 11 درصد کاهش بازدید از صفحه و 16 درصد کاهش در رضایت مشتری شود.

با تست کردن آن با ابزار تست سرعت آنلاین، میتوانید ببینید چقدر زمان برای بارگیری صفحه فرود شما نیاز دارد.
برای بهینه سازی سرعت، راهنمای ما در مورد چگونگی بهبود سرعت و عملکرد وردپرس با دستورالعمل های گام به گام را ببینید.
12. برای بهینه سازی صفحات فرود، تبدیل ها را دنبال کنید
ما معتقدیم که شما نمی توانید آنچه را که نمی توانید اندازه گیری کنید، بهبود بخشید.
برای بهینه سازی برای تبدیل بالاتر، ابتدا باید مطمئن شوید که ردیابی تبدیل را برای تمام صفحات فرود خود به درستی تنظیم کرده اید.
این به شما کمک می کند تا ببینید صفحه فرود شما چگونه کار می کند. اگر چندین صفحه فرود دارید، می توانید ببینید که کدام یک بهترین عملکرد را دارند.
ساده ترین راه برای تنظیم ردیابی تبدیل، استفاده از MonsterInsights است. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی Google Analytics را در وردپرس نصب کنید.

همچنین دارای ردیابی تجارت الکترونیک پیشرفته است که به شما امکان می دهد نرخ تبدیل تجارت الکترونیک خود را در قسمت مدیریت وردپرس مشاهده کنید.
برای جزئیات بیشتر، راهنمای نهایی ما در مورد ردیابی تبدیل در وردپرس را ببینید تا با نحوه تنظیم آن و نحوه ردیابی اهداف مختلف تبدیل در وب سایت خود آشنا شوید.
هنگامی که داده های پایه را دارید، می توانید کمپین های تست A/B را برای بهینه سازی بیشتر صفحات فرود خود راه اندازی کنید.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا راه هایی برای بهبود تبدیل صفحه فرود خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید این نکات جایزه را در مورد فروش سبد خرید رها شده ببینید یا این نکات اثبات شده را برای افزایش ترافیک وب سایت خود ببینید.
اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدئویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک
پست چگونه تبدیل صفحه فرود خود را 300% افزایش دهیم (نکات اثبات شده) اولین بار در روشا وب ظاهر شد.