پوش نوتیفیکیشن آنلاین چیست و چگونه کار می کند؟ (توضیح داده شد)

در این مطلب خواهید خواند:
خوانندگان ما اغلب می پرسند، هشدارهای فشار آنلاین چیست و چگونه کار می کند؟
هشدارهای تقویت اینترنت پیام هایی هستند که می توانید پس از ثبت نام و اجازه دادن به مرورگرهای وب افراد، آنها را به آنها ارسال کنید. پیام های فشاری یک تاکتیک بازاریابی قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند تا کاربران را به سایت خود بازگردانید تا ترافیک، فروش و تبدیل شما را افزایش دهید.
در این مقاله توضیح خواهیم داد که پیام های فشار اینترنتی چیست و چگونه کار می کنند. ما همچنین در مورد نحوه اضافه کردن پست های فشار آنلاین به سایت خود صحبت خواهیم کرد.
- اعلان های فشار آنلاین چیست؟
- اعلانهای فشار آنلاین چگونه کار میکنند؟
- مزایا و معایب استفاده از هشدارهای Web Push
- چه کسی به هشدارهای Web Push برای سایت خود نیاز دارد؟
- چگونه پیام های فشار اینترنتی را به وب سایت خود اضافه کنید
- برای مشترکین خود پیام های تقویت اینترنت ارسال کنید
- اعلانهای فشار آنلاین را برای تبدیلهای بالاتر بهینه کنید
اعلان های فشار آنلاین چیست؟
اعلانهای فشار وب، پیامهای سفارشی با پیوندهایی هستند که میتوانید به عنوان هشدار به مرورگرهای وب کاربران ارسال کنید.

کاربران می توانند برای دریافت این اعلان های فشاری از یک وب سایت ثبت نام کنند.
مشترکین می توانند هشدارها را در هر دو مرورگر موبایل و دسکتاپ دریافت کنند. به همین دلیل است که به اعلانهای فشار وب، هشدار مرورگر نیز گفته میشود.

شاید بهترین بخش استفاده از پوش نوتیفیکیشن آنلاین این باشد که کاربران برای دریافت پوش نوتیفیکیشن نیازی به حضور در سایت شما ندارند. و برخلاف خبرنامه های ایمیل، لازم نیست منتظر بمانید تا مشترکین ایمیل خود را بررسی کنند.
این پیامها را میتوان سفارشیسازی، سفارشیسازی و زمانبندی کرد، که باعث میشود در افزایش تعامل کاربران بسیار موثر باشند.
اعلانهای فشار آنلاین چه تفاوتی با اعلانهای فشار اپلیکیشن دارند؟
اعلانهای فشار اینترنتی از فناوری ساخته شده در مرورگرهای مدرن استفاده میکنند. تقریباً تمام مرورگرهای پیشرو در بازار از اعلانهای فشار اینترنتی پشتیبانی میکنند.
زمانی که کاربر مرورگر وب خود را باز کرده باشد و بر روی هر دو دستگاه تلفن همراه و دسکتاپ کار می کنند، آنها بر اساس یک درخواست شبکه ارسال می شوند.
از سوی دیگر، اعلانهای فشار اپلیکیشن، از فناوری اعلان داخلی سیستم عامل گوشی هوشمند (مانند سیستم عامل اندروید یا iOS) استفاده میکنند. با استفاده از این فناوری، یک اپلیکیشن می تواند بدون اتصال به اینترنت هشدار ارسال کند.
کاربران برای دریافت اعلانهای فشاری مبتنی بر برنامه باید برنامه را نصب کنند. از سوی دیگر، برای دریافت پوش نوتیفیکیشن آنلاین نیازی به نصب اپلیکیشن دیگری ندارند.
اعلانهای فشار آنلاین چگونه کار میکنند؟
تقریباً تمام مرورگرهای مدرن دارای پشتیبانی داخلی از اعلانهای فشاری هستند.
این پشتیبانی به ناشران مانند شما اجازه میدهد تا از بازدیدکنندگان خود برای ارسال پیامهای فشار آنلاین به آنها اجازه بخواهند.

هنگامی که شخصی به آن ملحق می شود، مرورگر وب او می تواند اعلان های فشار را از آن سایت خاص دریافت کند.
با این حال، برای ارسال پیام های فشار آنلاین، باید برای یک سرویس پیام رسانی فشار آنلاین ثبت نام کنید.
Push Services به شما امکان می دهد اعلان های فشاری را بر اساس معیارهای تعیین شده توسط شما به مرورگرهای کاربران ارسال کنید. به عنوان مثال، می توانید یک اعلان فشار را در یک زمان خاص برای کاربران بر اساس منطقه زمانی آنها برنامه ریزی کنید.
هنگامی که پیامی را ارسال می کنید، سرویس هشدار فشار شما آن را به مرورگر کاربران می فرستد، که سپس پیام را به صفحه کاربر نمایش می دهد.
بسته به نوع دستگاه یا مرورگر کاربر، این پیام ها ممکن است کمی متفاوت به نظر برسند، اما پیام یکسان خواهد بود.
مزایا و معایب استفاده از Web Push Alerts برای سایت شما
قبل از اینکه پیام های فشار آنلاین را به سایت خود اضافه کنید، عاقلانه است که مزایا و معایب استفاده از آنها را در نظر بگیرید.
طرفداران:
- اعلانهای فشار اینترنتی راهی آسان برای ارسال پیامهای به موقع و هدفمند به کاربران در دستگاههایشان است.
- آنها هم روی لپ تاپ و هم روی رایانه رومیزی کار می کنند.
- برخلاف رسانه های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی، کاربران مجبور نیستند برای دیدن هشدارها از یک سایت خاص بازدید کنند یا برنامه دیگری را باز کنند.
- آنها به طور متوسط با نرخ باز کردن 50٪ بسیار مؤثر هستند. این باعث می شود آنها در ایجاد تعامل در سایت شما بسیار مفید باشند.
معایب:
- در صورت استفاده نادرست، پیام های فشار آنلاین می توانند کاربران سایت شما را ناامید یا آزار دهند.
- ممکن است برخی از کاربران شما قبلاً اعلانهای فشار اینترنتی را در تنظیمات مرورگر خود غیرفعال کرده باشند، که ممکن است دسترسی شما را محدود کند.
با توجه به این عوامل، پیامهای فشار اینترنتی مزایای بسیار بیشتری نسبت به معایب دارند، به شرطی که به درستی از آنها استفاده شود. نرخ تعامل بالا به تنهایی دلیل خوبی برای اضافه کردن آنها به هر وب سایتی است.
چه کسی به هشدارهای Web Push برای سایت خود نیاز دارد؟
اعلانهای فشار اینترنتی برای بازگرداندن کاربران به سایت شما بسیار مفید هستند. این باعث می شود آنها برای همه نوع سایت ها ضروری باشند.
برای مثال، اگر در حال راهاندازی یک وبلاگ هستید، پستهای فشار آنلاین میتوانند به شما کمک کنند تا به سرعت دنبالکنندگان وفادار بسازید و بازدیدکنندگان تکراری بیشتری داشته باشید.
برای یک فروشگاه آنلاین، اعلانهای فشار آنلاین میتوانند به شما کمک کنند تا مشتریان فعلی را بازگردانید و در عین حال بازدیدکنندگان جدید را برای خرید تشویق کنید.
برای یک وبسایت تجاری معمولی، اعلانهای فشاری میتوانند به شما کمک کنند تا با پیشنهادات جدید تعامل مشتری را حفظ کنید و به شما در ایجاد سرنخ و فروش بیشتر کمک کند.
با این حال، بیایید نگاهی به نحوه اضافه کردن آسان هشدارهای تقویت وب به سایت خود بیاندازیم.
چگونه پیام های فشار اینترنتی را به وب سایت خود اضافه کنید
ابتدا باید در PushEngage که بهترین سرویس پیام رسانی فشار در بازار است ثبت نام کنید.

PushEngage به شما امکان می دهد به راحتی اعلان ها را برنامه ریزی کنید، هشدارهای مبتنی بر رویداد را فعال کنید، اعلان های ترک سبد خرید و موارد دیگر را ارسال کنید.
توجه داشته باشید: PushEngage همچنین دارای یک برنامه تقویت اینترنت رایگان محدود به 200 مشترک و حداکثر 30 کمپین است.
پس از ثبت نام، به داشبورد اکانت PushEngage خود خواهید رسید. از اینجا، شما باید به تنظیمات »تنظیمات وب سایت» تنظیمات نصب صفحه.

ابتدا باید عنوان و URL خود را وارد کنید و سپس لوگوی سایت را آپلود کنید. سپس فراموش نکنید که روی دکمه به روز رسانی کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.
در مرحله بعد، باید کلیدهای API را ایجاد کنید. این کلیدها به سایت شما اجازه می دهند تا با حساب کاربری شما در سایت PushEngage ارتباط برقرار کند.
فقط برو به تنظیمات »تنظیمات وب سایت» کلیدهای API در داشبورد PushEngage صفحه قرار دهید و روی دکمه «ایجاد کلید API جدید» کلیک کنید:

PushEngage اکنون کلید API را به شما نشان می دهد که رشته ای از حروف، نمادها و اعداد است. شما باید این کلید API را در یک ویرایشگر متن کپی و جایگذاری کنید.
اکنون برای اتصال PushEngage به وب سایت خود آماده هستید.
ابتدا باید به قسمت مدیریت سایت وردپرس خود بروید و سپس افزونه PushEngage وردپرس را نصب و اجرا کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.
پس از راه اندازی، روی منوی PushEngage در نوار کناری مدیریت وردپرس کلیک کنید و سپس به تب تنظیمات بروید.
در اینجا، باید کلید API را که در مرحله قبل کپی کرده بودید، کپی و پیست کنید و سپس روی دکمه ارسال کلیک کنید.

PushEngage اکنون به سایت وردپرس شما متصل می شود. اکنون میتوانید برای پیکربندی تنظیمات افزونه به تب Subscribe بروید.

PushEngage با بسیاری از سبکهای کادر محاورهای برای انتخاب ارائه میشود. این همان چیزی است که کاربران شما به عنوان یک اعلان برای ثبت نام برای اعلان های فشار آنلاین خود می بینند.
در زیر آن، می توانید پیام نمایش داده شده در صفحه ای را که پس از اولین کلیک کاربر روی Enable ظاهر می شود، تغییر دهید.

سپس می توانید به تنظیمات خوش آمدید بروید. این همان هشداری است که کاربران پس از ثبت نام برای هشدارهای تقویتی شما می بینند.

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود روی دکمه به روز رسانی کلیک کنید.
ارسال هشدار Web Push به مشترکین
PushEngage به ویژه ارسال هشدارهای تقویت آنلاین را برای مشترکین خود آسان می کند.
ابتدا، می توانید افزونه وردپرس را در سایت خود پیکربندی کنید تا به طور خودکار اعلان های فشار را به صورت آنلاین برای اطلاع مشترکین از پست های جدید ارسال کند.
به سادگی روی منوی PushEngage در قسمت مدیریت وردپرس کلیک کنید و سپس به تب تنظیمات عمومی بروید. از اینجا، باید به بخش «تنظیمات پست وردپرس» بروید.

همچنین می توانید پیام های سفارشی را به صورت دستی بنویسید و آنها را برنامه ریزی کنید یا فوراً ارسال کنید.
برای این کار باید به داشبورد PushEngage رفته و روی آن کلیک کنید پیام ها »ایجاد» پیام جدید منو.

از این رو، باید عنوان (عنوان)، پیام و URL را ارائه دهید. این URL جایی است که شما می خواهید کاربران هنگام کلیک کردن یا ضربه زدن روی پیام به آن بروند.
به طور پیش فرض، لوگوی سایت شما استفاده می شود، اما می توانید آن را با هر تصویر سفارشی که می خواهید جایگزین کنید.
پیش نمایش زنده هشدار خود را در مرورگرهای مختلف در ستون سمت چپ خواهید دید.

همچنین می توانید یک پیام پیش نمایش به مرورگر خود ارسال کنید.
هنگامی که از پیام راضی شدید، می توانید به ارسال آن ادامه دهید یا برای ارسال آن برنامه ریزی کنید.

با استفاده از macOS و Google Chrome در رایانه ما اینگونه به نظر می رسد.

اعلانهای فشار آنلاین را برای تبدیلهای بالاتر بهینه کنید
پیامهای فشار اینترنتی بسیار جالب هستند تا بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما بازگردانند.
با این حال، با تغییرات کوچک در کمپینها، کادر اشتراک و تنظیمات، میتوانید نرخ کلیک اعلانهای فشاری را بیشتر افزایش دهید.
در اینجا چند نکته اثبات شده وجود دارد که به شما کمک می کند تا هشدارهای فشار آنلاین خود را بهینه کنید.
1. انواع مختلف جعبه محاوره ای را امتحان کنید
PushEngage با بسیاری از گزینه های جعبه گفتگوی مشترک ارائه می شود. برخی ممکن است کارآمدتر از سایرین در وب سایت شما کار کنند.
به طور کلی، تنها گزینه ثبت نام برای بسیاری از سایت ها به خوبی کار می کند. اما نکته منفی این است که وقتی کاربران روی دکمه مسدود کردن کلیک کنند، در تنظیمات مرورگر آنها ذخیره می شود و ممکن است برای مدت طولانی این تنظیمات را بازنشانی نکنند.
این هوشمندانه است که سبک های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چگونه بر نرخ پیوستن شما تأثیر می گذارد.

از ویژگی های اتوماسیون استفاده کنید
PushEngage با ابزارهای اتوماسیون عالی برای ارسال اعلانهای فشار خودکار به مشترکان شما ارائه میشود. این شامل هشدارهای رها شدن کالسکه، پاسخگوی خودکار قطره ای، رها شدن موج سواری، ماشه ها و موارد دیگر است.

مخاطبان خود را برای اعلانهای فشار شخصیتر تقسیمبندی کنید
با PushEngage، میتوانید بخشهایی از مخاطبان ایجاد کنید تا به طور خودکار یک تجربه سفارشی برای کاربران خود ایجاد کنید. PushEngage به شما این امکان را میدهد تا کاربران را بر اساس صفحهای که در آن مشترک شدهاند، صفحاتی که در سایت شما مشاهده کردهاند، نوع دستگاه، موقعیت مکانی و موارد دیگر بهطور خودکار بخشبندی کنید.

یک فرکانس ثابت برای پیام های تقویت اینترنت تنظیم کنید
پیام ها می توانند بسیار مفید باشند، اما در صورت استفاده بیش از حد می توانند به راحتی برای مشترکین شما دردسر ساز شوند. مطمئن شوید که یک دفعه منظم از اعلانهای فشار آنلاین را در هفته تنظیم کردهاید. نه خیلی زیاد که باعث آزار کاربران شود و نه آنقدر کم که کاربران برند شما را کاملا فراموش کنند.

5. تحلیل و تبدیل پیام فشار آنلاین را دنبال کنید
هنگامی که شروع به دریافت مشترکین اعلان فشار کردید، می خواهید نحوه تبدیل آنها را پیگیری کنید.
معیارهایی که میخواهید ردیابی کنید، نرخهای کلیک است، برای اینکه ببینید چند مشترک روی هشدارها کلیک میکنند و تبدیلها، تا ببینید آیا آنها پس از ورود به سایت شما خرید یا تبدیلی انجام میدهند یا خیر.

PushEngage دارای تجزیه و تحلیل داخلی برای پیوستن، تعامل کاربر و ردیابی هدف است. همچنین می تواند با WooCommerce برای ردیابی تبدیل ها ادغام شود.
با این حال، بهترین راه برای دریافت تصویر کامل از طریق MonsterInsights است. این بهترین افزونه گوگل آنالیتیکس برای وردپرس است و به شما امکان می دهد گوگل آنالیتیکس را به راحتی در وردپرس نصب کنید.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد در مورد هشدارهای فشار آنلاین و نحوه عملکرد آن بیشتر بدانید.
همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی جذب بازدیدکنندگان بیشتر به سایت خود و نحوه بهبود CTR ارگانیک خود برای ترافیک رایگان بیشتر موتورهای جستجو مرور کنید.
اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیسبوک
ارسال پیام های فشار آنلاین چیست و چگونه کار می کند؟ (توضیح) اولین بار در روشا وب ظاهر شد.