بازاریابی شبکه های اجتماعی

وکیل برند چیست و چرا شرکت شما به آن نیاز دارد؟

دهان به دهان همیشه یک امر مهم در بازاریابی بوده است. افرادی که در مورد نام تجاری شما چیزهای خوبی می گویند می توانند دیگران را تحت تاثیر قرار دهند تا به مصرف کنندگان وفادار تبدیل شوند.

سرمایه گذاری در ساخت و ساز ضروری است حامی برندها حامیان جدید پیدا کنید. عبارات خودجوش در مورد یک شرکت جلب توجه می کند. به هر حال ، ما در عصر تأثیرگذاران هستیم.

به نظر می رسد که هرچه تأثیر آنها بر مخاطب بیشتر باشد ، پرداخت کنندگان تأثیر بیشتری خواهند داشت.

با این حال ، وفاداری مشتری زمانی قوی تر می شود که شخصی از برند بدون انگیزه حمایت کند.

برندها همیشه به دنبال ایجاد یک درک خوب از خود هستند و هیچ چیز بهتر از افرادی که آنها را به خوبی می شناسند این امر را تقویت می کند.

در این مقاله خواهید دید:

  • طرفدار برند چیست؟
  • مزایای حامیان برند چیست؟
  • چگونه طرفداران نام تجاری را ایجاد می کنید؟

به خواندن ادامه دهید و آن را بررسی کنید!

طرفدار نام تجاری چیست؟

حامیان برند افرادی هستند که مارک شما را می شناسند و در مورد آن اطلاع رسانی می کنند.

برخلاف رابطه با اینفلوئنسرها ، با وکلا ، یک فرایند ارگانیک وجود دارد. این امر استقبال بسیار مثبت تری را در بین مردم ایجاد می کند.

مردم معمولاً به دنبال نظرات مثبت در مورد یک شرکت و آنچه می فروشند هستند. قیمت و کیفیت هنوز هم مهم است ، اما شما همچنین باید بدانید که مصرف کنندگان و افراد نزدیک به برند چه می گویند.

به همین دلیل طرفداران نام تجاری این شرکت را به خوبی می شناسند. اغلب آنها مصرف کنندگان وفادار ، کارکنان و شرکای تجاری هستند.

رسانه های اجتماعی می توانند کمک کنند

ترویج حامیان برند حتی آسان تر شده است زیرا اکثر آنها در رسانه های اجتماعی هستند.

مرورها یکی از انواع اصلی محتوا هستند که امروزه مصرف می شوند. بر اساس یک نظرسنجی ، 93 درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید یک بررسی آنلاین بخوانیدبه

به عنوان مثال ، فیس بوک ، اینستاگرام و یوتیوب به شما امکان می دهند یک نظر ارسال کنید و با افراد زیادی تماس بگیرید. اغلب از وبلاگ ها نیز استفاده می شود.

محتوای ارسال شده در رسانه های اجتماعی برای عضویت ضروری است. در واقع ، راحت تر است برای پیگیری نام تجاری و نام محصول در این سکوها.

به این ترتیب می توانید اندازه گیری دقیق را انجام دهید. بنابراین ، مارک ها می توانند از تعداد افرادی که در مورد آنها صحبت می کنند مطلع شوند و مثبت یا منفی بودن این نظرات را بررسی کنند.

از طریق نظارت بر این رسانه های اجتماعی ، شرکت ها می توانند حامیان احتمالی مارک را شناسایی کرده و شروع به بهبود کرده و نظرات خود را ارائه دهند.

مزایای حامیان برند چیست؟

حامیان برند می توانند منافع زیادی برای شرکت داشته باشند. این استراتژی بینایی بیشتر ، آگاهی از نام تجاری ، مشتریان جدید و سایر موارد را تضمین می کند.

در زیر با مزایای اصلی آشنا شوید!

بازخورد ارگانیک قابل اطمینان تر

برندها دائماً از محصولات و خدمات خود بازخورد می گیرند. تفاوت در این است که وقتی نظری از اینفلوئنسرها می آید ، هیچ ارتباط ارگانیکی وجود ندارد.

با وجود روابط خوب با این شخصیت ها ، وقتی نظرات مردم عادی به دست می آید ، مصرف کنندگان احساس اطمینان بیشتری می کنند.

تبلیغات سنتی هنوز قوی است اما بر اساس آن چیزی است که یک شرکت قصد ارائه آن را دارد. این همیشه نظر کاربران را در مورد چیزی که فروخته شده نشان نمی دهد.

در میان همه گزینه های تبلیغاتی ، ارزش نظرات مردم قطعاً بسیار بیشتر از کمپین های پولی استبه

یک نظرسنجی نشان داد که 76 درصد از مردم اعتراف می کنند که به محتوای ایجاد شده توسط افراد عادی اعتماد بیشتری دارند.

بنابراین حامیان برند تا زمانی که بازخورد آنها ارگانیک باشد ، بسیار قابل اعتماد هستند ، حتی اگر مارک ها از آنها استفاده کنند.

هنوز دهان به دهان مهم است

افراد تحت تأثیر نظرات دیگران در مورد یک محصول قرار می گیرند. بنابراین ، اگر یک نام تجاری شهرت مثبتی نداشته باشد ، ممکن است تصویر آن در حضور عموم آسیب ببیند.

تبلیغات دهان به دهان مهم است و یک استراتژی مبتنی بر نام تجاری کاملاً بر اساس آن مفهوم است.

هرچه مصرف کنندگان بیشتر در مورد یک محصول یا خدمات خوب صحبت کنند ، افراد بیشتری علاقه نشان خواهند دادبه

بزرگترین تفاوت این است که راه های زیادی برای تأکید بر این نظرات وجود دارد ، بیشتر از طریق رسانه های اجتماعی و سایر کانال های دیجیتالی.

بررسی صفحه محصولات در فروشگاه های آنلاین منابع محتوای عالی هستند. به عنوان مثال ، می توانید نظرات مصرف کنندگان را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برخی از شرکت ها تولید محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را تشویق می کنند. این استراتژی طوری طراحی شده است که از مشارکت افراد استفاده کند تا بتوانید از محتوایی که آنها خود به خود تولید می کنند استفاده کنید.

به این ترتیب ، نام تجاری دید بیشتری به نظرات مردم عادی می دهد و محصولات و خدمات خود را تبلیغ می کند.

وکلا به خوبی از مارک شما مطلع هستند

حامیان نام تجاری فقط مصرف کننده نیستند. کارکنان و شرکای تجاری نیز شرکت را می شناسند و ممکن است در مورد آن به خوبی صحبت کنند.

به عنوان مثال ، کارکنان ، نام تجاری را با جزئیات می شناسند. بنابراین ، هنگامی که آنها نامزد هستند ، می توانند حامیان خوبی باشند.

بنابراین ، برای بهبود روابط بین شرکت و کارکنان خود ، روی استراتژی های ارتباطی سرمایه گذاری کنید.

در مورد شرکای تجاری ، این شرکت ها با شما مرتبط هستند ، که بر تصویر آنها تأثیر می گذارد. بنابراین ، هرچه بیشتر آنها به تقویت نام تجاری شما کمک کنند ، این رابطه برای هر دوی آنها سودمندتر خواهد بود.

هرکسی که یک مارک را به خوبی بشناسد و بخشی از رشد آن را می تواند حمایت کند.

این بستگی به رابطه شرکت با آنها و نحوه تأثیر نظرات این افراد بر مردم دارد.

حامیان برند به شما کمک می کنند آگاهی از نام تجاری را افزایش دهید

وقتی وکیل برند درباره یک شرکت صحبت می کند ، افراد دیگر با آن آشنا می شوند.

این شخص درک خود را از جامعه به افراد دیگر ، که می توانند دوست ، خانواده و پیروان باشند ، منتقل می کند. این مثبت است ، زیرا بالاخره آگاهی از نام تجاری را ایجاد می کند.

اما مزیت بزرگتری برای این عملیات وجود دارد: وکلای مدافع طرفداران واقعی نام تجاری هستندبه به دیگران کمک می کند تا آن را بشناسند و نظر مثبتی در مورد آن ارائه می دهد.

وقتی این اتفاق می افتد ، هدف اصلی استراتژی حمایت از نام تجاری محقق می شود. یک کاربر معمولی درباره جامعه چیزهای خوبی می گوید و این تعامل ارگانیک و خودجوش باعث ایجاد علاقه عمومی می شود.

چگونه طرفداران نام تجاری را ایجاد می کنید؟

ابتدا باید حامیان برند را پیدا کرد. در برخی موارد ، شرکت ها باید افراد را تشویق کنند تا نماینده آنها شوند.

وقتی آن افراد را پیدا کردید ، با آنها در تماس باشید تا مطمئن شوید در این بازی مزیتی می بینند.

مشارکت و دید دو دلیل اصلی است که چرا بلندگوهای برند به شرکت شما متعهد هستند.

در زیر ، نحوه ساخت آنها را ببینید!

ارائه جوایز

هر برنامه حمایتی از نام تجاری باید پاداش ارائه دهد. هرچه افراد نام تجاری شما را بیشتر دوست داشته باشند ، در عوض انتظار چیزی دارند که بخشی از رابطه است.

چندین نوع مشوق می تواند به شما کمک کند این مصرف کنندگان را درگیر نگه دارید. کوپن های تخفیف آنها هنگامی که جذاب هستند و باعث می شوند بلندگوهای مارک خرید خود را ادامه دهند ، مثال خوبی هستند.

همچنین می توانید برخی از محصولات را برای سخنگویان برند خود ارسال کنید تا آنها بتوانند آنها را آزمایش کرده و بازخورد خود را برای عموم ارائه دهند.

مذاکره با شرکای تجاری

اگر شرکت شما از دید و شهرت خوبی برخوردار باشد ، سودهای زیادی به دست می آورد.

بگیر ، مذاکره در مورد اقدامات که در آن دو مارک متعهد به تبلیغ یکدیگر هستندبه برای مثال می توانید این کار را با استفاده از یک استراتژی رسانه های اجتماعی انجام دهید.

برندها باید به یکدیگر یادآوری کنند ، کیفیت محصولات و خدمات آنها را تقویت کرده و مشخص کنند که آنها مشارکت موفقی دارند.

اقداماتی مانند این به شرکت ها اجازه می دهد از اعتبار یکدیگر استفاده کنند ، به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و آگاهی از نام تجاری خود را تقویت کنند.

طراحی یک برنامه اطلاعاتی برای کارکنان

کارکنان کسانی هستند که شرکت را بهتر می شناسند. بنابراین ، اگر از طریق برنامه تشویق شوند ، می توانند حامی نام تجاری بزرگ باشند.

عاملی که سرمایه گذاری در زمینه آماده سازی کارکنان را توجیه می کند این است که مصرف کنندگان به نظرات آن افراد علاقه مند هستند.

گزارشی این را نشان داد 52 consumers از مصرف کنندگان معتقدند که کارکنان منبع قابل اعتماد اطلاعات در مورد شرکت ها هستندبه

برنامه های اطلاع رسانی کارکنان برای تشویق این افراد طراحی شده است. آنها همچنین باید با مزایا و پاداش تشویق شوند.

ردیابی و مشارکت نهادهای بالقوه

برندها باید حامیان احتمالی برند را پیگیری کنند. این افراد معمولاً بازخورد ارسال می کنند در مورد شرکت های آنلاین ، نظرات مثبتی ارائه می دهد که تصویر نام تجاری خوبی را ایجاد می کند.

نام شرکت های نظارتی به شما این امکان را می دهد که دریابید این افراد چه کسانی هستند. سپس ، می توانید با آنها تماس بگیرید تا رابطه با مارک رسمی شود.

این فرایند مذاکره در مورد مشوق ها باید واضح باشد تا از باور آنها بر تأثیر آنها جلوگیری شود. شفافیت برای استراتژی حامیان برند ضروری است.

تماس نزدیک و مداوم به شما کمک می کند تا افراد را درگیر نام تجاری کنید، همیشه آماده ارائه نظر و بازخورد خود در مورد محصولات و خدمات هستند.

UGC را تشویق کنید

طرفداران نام تجاری معمولاً UGC را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنند. این یک فرصت عالی برای به اشتراک گذاشتن لحظه ای با افرادی است که برای حمایت از نام تجاری شما ظاهر می شوند.

تشویق UGC یک راه عالی برای ایجاد حامیان نام تجاری است. بنابراین ، مصرف کنندگان بیشتری محتوای مربوط به شرکت شما را ایجاد کرده و مشارکت خود را در آن افزایش می دهند. این به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

ممکن است مصرف کنندگان را تشویق کنید تا با محصولات جدید خریداری شده در فروشگاه مجازی خود عکس سلفی بگذارند.

در اینستاگرام هشتگ ایجاد کنید ، از آنها بخواهید هنگام ارسال عکس های خود از آن استفاده کنند و در نهایت آن مطالب را در استوری های شرکت خود بازنشر دهید.

از نام تجاری حمایت کنید می تواند به شما در دسترسی به افراد بیشتر ، ایجاد تعامل و ایجاد شهرت مثبت برای شرکت شما کمک کند.

بنابراین نمایندگان بالقوه جدید را دنبال کنید و با کسانی که می توانند این نقش را ایفا کنند رابطه خوبی برقرار کنید.

اگرچه پرچم های برند به طور مستقیم برای نام تجاری شما کار نمی کنند ، اما باید از همان دستورالعمل هایی که شرکت شما دارد پیروی کنند.

این را می توان از طریق ارتباط مداوم انجام داد. نحوه انجام این کار را در راهنمای ما درک کنید!

The post وکیل برند چیست و چرا شرکت شما به یکی نیاز دارد appeared first on Rock Content.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا