بازاریابی محتوا

نحوه استفاده مجدد از محتوای دیجیتال B2B

در دنیای بازاریابی ورودی ، محتوا پادشاه است. از طریق محتوای جذاب ، رتبه جستجوی سایت خود را افزایش داده و ارزش خود را برای مشتریان بالقوه با ارائه خود به عنوان یک شخص معتبر در این موضوع و شروع مکالمه ای که در نهایت منجر به فرصت فروش می شود ، نشان می دهید.

نمونه های زیادی از محتوا وجود دارد ، برخی از محبوب ترین اشکال محتوای B2B عبارتند از:

  • وبلاگ ها
  • پست الکترونیک
  • ویدیو
  • سمینارهای آنلاین
  • کاغذهای سفید
  • اینفوگرافیک
  • موردی را بررسی کرد
  • پادکست ها

در حالی که ایجاد محتوای قانع کننده به طور منظم ممکن است کاری دلهره آور به نظر برسد. شما در حال حاضر محتوای بیشتری از آنچه فکر می کنید دارید.

سالها پیش با یک آژانس بیمه کوچک خانوادگی ملاقات کردم که اطلاعات کمی در مورد بازاریابی ورودی داشت اما نمی دانست چگونه محتوای خود را ایجاد کند. پس از بحث کوتاهی در مورد اهداف و مخاطبان آنها ، خواستم ببینم که تیم فروش آنها از چه موادی استفاده کرده است و آنها با جعبه جزوه قدیمی ، نقل قول ها ، ایمیل ها و ارائه کنفرانس برگشتند. آنها اطلاعات زیادی داشتند که تیم فروش او سالها با موفقیت از آنها استفاده کرد. ما توانستیم محتوای قانع کننده ای را در قالب وبلاگ ، ایمیل برای تبلیغ وبینار آنلاین ایجاد کنیم و یک وب سایت قوی ایجاد کنیم که باعث جلب ترافیک موتورهای جستجو شده و منجر به فروش می شود.

با استفاده از مواد فروش موجود ، می توانید محتوای قانع کننده ای ایجاد کنید که از قبل با مشتریان فعلی شما صحبت می کند و با انتخاب مغز تیم فروش خود می توانید موضوعاتی را که هنگام صحبت با مشتریان جدید مطرح می شود ، اولویت بندی کنید.

مزایای استفاده مجدد از مطالب شما

در حالی که اگر هر قطعه ای از محتوایی که ایجاد کرده اید صدها سرنخ تولید کند ، بسیار خوب است ، اما در حقیقت بیشتر سرنخ های شما از برخی از محتوای کلی شما ایجاد می شود. HubSpot تخمین می زند که 20 درصد از محتوای آنها 90 درصد از سرنخ های آنها را تولید می کند.

برای موفقیت در بازاریابی محتوا ، نیازی نیست هر روز محتوا ایجاد کنید ، به جای اینکه بر ارائه بهترین محتوای خود به اکثر مردم تمرکز کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار طراحی مجدد محتوای موجود است.

مزایای استفاده مجدد از محتوا:

  • افزایش SEO: داشتن محتوای بیشتر مربوط به یک موضوع خاص می تواند به رتبه بندی جستجوی وب سایت شما کمک کند ، به عنوان مثال ، شما یک تجارت کنترل آفات دارید و تعدادی وبلاگ و سمینارهای آنلاین طراحی شده برای محرک ها دارید ، سایت شما در رتبه بندی بالاتر در هنگام محلی ظاهر می شود مردم به دنبال حذف خارها در منطقه خود هستند. به
  • برای صرفه جویی در وقت: با تبدیل محتوای موجود به رسانه های جدید یا مجموعه ای جدید ، مانند تبدیل وبینار به مجموعه ویدئویی یا مجموعه وبلاگ به مجموعه ابزارهای قابل بارگیری ، می توانید به سرعت محتوای جدید و جذاب را با حداقل تلاش ایجاد کنید. برای شروع ایجاد فیلم مشکل دارید؟ به لطف پیشرفت فناوری وب کم و طیف گسترده ای از ابزارهای ویدئویی با کاربری آسان ، ایجاد فیلم های مقرون به صرفه و مقرون به صرفه با بودجه هرگز آسان نبوده است.
  • به مخاطبان جدید برسید: به همان صورتی که برخی از افراد یادگیرنده بصری هستند و دیگران ترجیح می دهند بخوانند ، مطالب شما باید تا حد امکان برای مخاطبان شما در دسترس باشد ، به عنوان مثال ، یک پست وبلاگ مشهور در مورد مزایای روکش می تواند دوباره طراحی شود و اینفوگرافیک یا حتی فیلم کوتاه آیا به دنبال یک ابزار وب برای استفاده آسان برای شروع ایجاد فیلم هستید؟ Lumen5.com ویدیوهای وبلاگ نویسی را نسیم می کند.
  • تبلیغات متقابل محتوا: با اشتراک گذاری محتوا در چندین کانال (وب سایت ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، یوتیوب) می توانید شبکه ای از پیوندها ایجاد کرده و بازدیدکنندگان خود را با استفاده از محتوای خود به یک تور راهنمایی شده بفرستید. هنگام خرید تایرهای جدید که شامل فراخوان برای اقدام برای تعیین محل تایرهای محلی است ، در وبلاگ پست کنید.

مطالب را مرور کنید

1. محتوای موجود خود را بررسی کنید و به دنبال شکاف باشید

قبل از استفاده مجدد ، باید محتوای فعلی خود را ذخیره کرده و محتوای با عملکرد بالا و بی انتها پیدا کنید. اگر هنوز فهرست محتوایی در حال اجرا ندارید که توسط مرحله قیف و صنعت عمودی سازماندهی شده باشد ، این راهی عالی برای پیگیری مطالب شما برای طراحی مجدد و همچنین مدیریت پیوندها بین محتوا و سیستم عامل ها است.

2. به معیارهای خود نگاه کنید

تجزیه و تحلیل سایت خود را بررسی کنید تا ببینید کدام پست ها در ماه و سال گذشته بهترین عملکرد را داشته اند. محتوای با عملکرد بالا را در مدت زمان کوتاه یا عملکرد پایدار را در یک دوره طولانی مشخص کنید. تشخیص استرس زا ترین مقاله شما برای یک سال آسان است ، اما یک مقاله قدیمی که هنوز پس از سه سال از ترافیک متوسط ​​برخوردار است ، ممکن است مایل باشد آن را به روز یا بازنشر دهد.

3. به دنبال تاکتیک های جدید باشید

در صنایع تخصصی ، معمول است که چندین پست وبلاگ ، فیلم و ایمیل داشته باشید که موضوعات مشابه را پوشش می دهند. برخی از سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • آیا می توان پست وبلاگ با عملکرد بالا را به یک فیلم کوتاه یا اینفوگرافیک تبدیل کرد؟
  • آیا می توان آن را در یک جعبه ابزار با پست های وبلاگ حمایتی ترکیب کرد؟
  • آیا آنقدر صحبت کرده اید که موضوع وبینار باشد؟

4. مطالبی را برای مشخصات مشتری ایده آل خود بیابید

مشخصات مشتری ایده آل شما (ICP) شرح شرکتی است که کاملاً در راه حل شرکت شما متناسب است. هر کاری که با محتوا انجام می دهید باید با هدف جذب مشتری ایده آل شما انجام شود. اگر ICP شما یک مرغ مگس خوار بود و محتوای شما گلهای شما بود ، شما سعی نمی کردید آنها را با هر گونه گل جذب کنید ، بلکه با آنهایی که قصد جذب هم مرغ های همیلبر را داشتند. محتوایی تهیه کنید و از آن استفاده کنید که به درد ، س questionsالات و اهداف مخاطبان شما بپردازد.

برای شروع کار با مشخصات مشتری ایده آل خود مشکل دارید؟ با شناسایی مشخصات مشتری ایده آل خود با الگوی ICP رایگان ما ، تعقیب سرنخ های بد را متوقف کرده و مشتریان با کیفیت پیدا کنید و محتوای خود را برای مخاطبانی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید ، تنظیم کنید.

5. روش ACE را دنبال کنید

همخوانی داشتن: اطمینان حاصل کنید که محتوا به روز است ، عاری از خطا است و اطلاعات جدیدی را که باید اضافه شود شناسایی کنید.

ترکیب کنید: در صورت امکان ، محتوای مربوطه را برای افزودن ارزش بیشتر به محتوای خود و افزودن پیوندهای تبلیغاتی متقابل ترکیب کنید.

گسترش دادن: محتوای خود را مرور کنید و به دنبال فرصت هایی باشید تا بتوانید عمیقاً وارد یک موضوع شوید یا محتوای جدیدی از آن ایجاد کنید.

راه هایی برای استفاده مجدد از محتوای بازاریابی خود

جمهوری

محتوای موجود را که دارای محتوای نامناسب یا قدیمی است شناسایی کنید که دارای ترافیک ثابت بوده و برای دسترسی به مخاطبان جدید بازنشر می شود. به اشتراک گذاری مطالب خود در بستر جدیدی مانند Medium ، Reddit ، LinkedIn یا کانال های رسانه های اجتماعی خود توجه کنید. محتوا را با کلمات کلیدی به روز شده و عناوین قوی تر بهینه کنید تا احتمال دستیابی به رتبه در موتورهای جستجو را افزایش دهید. افزودن اطلاعات جدید از مطالب مرتبط و همچنین پیوندها به وبلاگ ها و ویدئوهای مشابه ، راهی عالی برای طولانی تر نگه داشتن بازدیدکنندگان سایت و افزایش شانس تبدیل شدن آنها به سایت اصلی است.بازیافت

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، شما در حال حاضر محتوای بیشتری از آنچه فکر می کنید دارید. مواد فروش چاپ شده می تواند راهی موثر برای ایجاد محتوای سریع و آسان باشد. جزوه قدیمی شما در مورد پنجره های مقاوم در برابر آب و هوا می تواند به وبلاگی در مورد نحوه اطلاع از زمان بسته شدن زمان تبدیل شود تبدیل شود. ارائه کنفرانسی که سالها پیش وجود داشت ممکن است یک وبینار یا مجموعه ویدیویی عالی ایجاد کند. وبلاگ با عملکرد بالا می تواند بخشی از راهنمای قابل بارگیری یا اینفوگرافیک گوارشی باشد. بازیافت یکی از ساده ترین روش ها برای تولید محتوای سازگار و همچنین یکی از کارآمدترین روش ها است.

ارتقاء

در حالی که به راحتی می توان محتوای با عملکرد بالا را شناسایی کرد ، اما گاهی اوقات بهترین محتوای قابل استفاده مجدد کمترین عملکرد شما است. پست ها و ویدئوهای وبلاگ با عملکرد پایین و قدیمی را تجدید نظر کرده و سعی کنید علت اینکه هرگز به آنها دست نیافته اند را مشخص کنید. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است محتوا علامت را از دست بدهد. برخی از رایج ترین اشتباهات عبارتند از بهینه سازی ضعیف (عناوین و کلمات کلیدی) ، تبلیغات غیر بهینه (در تعطیلات یا آخر هفته منتشر شده با ترافیک کم) و اشتراک گذاری بی اثر. فقط به این دلیل که برخی از محتوا در بار اول شکست خورد به این معنی نیست که در تلاش دوم نمی تواند مورد توجه قرار گیرد.

مغازه خرد کردن

به همین ترتیب ، یک سری وبلاگ های کوچک می توانند راهنما یا مجموعه ای از ابزارها شوند ، یک محتوی بزرگ مانند کاغذ سفید یا یک سند فنی را می توان به قطعات محتوا مانند فیلم ، اینفوگرافیک یا پست های اجتماعی تقسیم کرد. سمینارهای آنلاین را می توان به فیلم های کوتاه با موضوعات خاص این مجموعه تقسیم کرد. فهرست قطعات می تواند به راهنمای خرید برای مشتریان بالقوه تبدیل شود.

صفحه صفحه

در صنایع تخصصی ، اغلب چندین قطعه محتوا ایجاد می کنید که زیر یک چتر قرار می گیرند. صفحه صفحه مکانی است در سایت شما که در آن مطالب مشابهی را جمع آوری می کنید تا یک تجربه کاربری جریان ایجاد کنید تا مشتریان شما را با اطلاعات “باز کردن در برگه جدید” به اطلاعات مورد نظر خود هدایت کرده و بازدیدکنندگان را در سایت شما حفظ کنند.

از صفحه پیج ما دیدن فرمایید.

آیا زمان آن رسیده است که در زمینه بازاریابی محتوا کمک بگیریم؟

اینها تاکتیک های فوق العاده ای هستند که می توانید از آنها برای افزایش یک برنامه بازاریابی محتوای سالم استفاده کنید یا اگر تازه شروع می کنید (برنده سریع) برنامه خود را از بین ببرید ، اما در اینجا نشانه هایی وجود دارد که ممکن است به کمک نیاز داشته باشید …

  • شما در مورد مخاطبان خود یا آنچه باید به آنها بگویید مطمئن نیستید – به عنوان مثال ، شما ICP ، سفر خریدار یا شخصیت های ساخته شده ندارید.
  • شما عملکرد محتوا خود را اندازه گیری نمی کنید یا نمی دانید چگونه
  • شما اصلاً محتوا تولید نمی کنید
  • شما به دنبال اصلاح 3 سکته مغزی از ناتوانی خود هستید

با مردمان در برنامه “Do-Pat” برایان صحبت کنید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا