بازاریابی محتوا

مبانی وبلاگ نویسی B2B صنعتی – قسمت 1

برای آن دسته از شما که هنوز فکر نمی کنید برای شرکت پیمانکار فرعی تولیدی یا صنعتی خود به وبلاگ B2B نیاز دارند، این آمار را در نظر بگیرید:

  • شرکت های دارای وبلاگ 55 درصد بازدیدکنندگان وب سایت بیشتری دارند
  • بازاریابان B2B که وبلاگ می نویسند، 67 درصد بیشتر از کسانی که وبلاگ ندارند، سرنخ دریافت می کنند
  • کاربران اینترنت در ایالات متحده 3 برابر بیشتر از زمانی که در ایمیل صرف می کنند، در وبلاگ ها وقت می گذارند

وبلاگ ها محتوای برتر قیف هستند

وبلاگ ها به طور منظم مقالات آنلاین منتشر شده در وب سایت شما هستند. آنها به عنوان محتوای برتر در نظر گرفته می شوند و بخش مهمی از برنامه بازاریابی محتوای شما هستند.

مشتریان در مرحله آگاهی یا قیف برتر در حال تحقیق، جستجو در گوگل، یادگیری و تلاش برای یافتن راه حلی هستند که به نوعی درد را کاهش دهد. آنها را آگاه کنید که شما وجود دارید و آنها را با پست های وبلاگی که به نکات دردناک و چالش های واقعی زندگی می پردازد، جذب کنید.

وبلاگ های صنعتی عبارتند از:

  • درباره آنها (مشتریان شما)
  • مفید و مرتبط با زمینه
  • خاص و تجویزی
  • اسکن / خواندن آسان
  • غیر رسمی و محاوره ای

وبلاگ های صنعتی این نیستند:

  • درباره شما
  • مکانی برای پیام فروش سخت
  • صفحه اخبار و رویدادهای شرکت شما (این را جدا نگه دارید!)
  • دیواری از متن
  • سیاسی یا موعظه

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که وبلاگ ها یک تاکتیکی هستند، نه یک استراتژی. ابتدا به یک استراتژی محتوای سطح بالا نیاز دارید. وبلاگ ها تنها یکی از تاکتیک های این استراتژی برای کمک به رسیدن به اهداف شما هستند. شما همچنین به یک استراتژی وبلاگ نیاز دارید (یک استراتژی که به طور خاص در مورد محتوای سرمقاله، فراوانی و تبلیغ وبلاگ شما باشد).

وبلاگ ها محتوای اولیه نهایی هستند. هنگامی که وبلاگ نویسی را شروع کردید، می توانید برای صرفه جویی در وقت، وبلاگ ها را به روش های مختلف تغییر دهید. آنها را می توان به ویدیوها، خبرنامه ها، پست های رسانه های اجتماعی، راهنماهای نهایی، وبینارها تبدیل کرد.

نکته حرفه ای: نمی دانید هنگام ایجاد یک برنامه بازاریابی محتوا برای کسب و کار تولیدی خود از کجا شروع کنید؟ بررسی کنید راهنمای نهایی بازاریابی دیجیتال برای تولیدکنندگان.

چرا به یک وبلاگ صنعتی B2B نیاز دارید؟

1. قرار دادن شما به عنوان یک رهبر

قرار گرفتن خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود یکی از راه‌های ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه و کمک به متمایز شدن از رقبا است. همچنین می تواند استعدادهای برتر را جذب کند (بازی بازی را می شناسد!).

2. افزایش ترافیک وب سایت

وبلاگ هایی بنویسید که حاوی کلمات کلیدی صنعتی هستند که می خواهید آنها را پیدا کنید تا زمانی که مشتریان آن عبارت را جستجو می کنند نشان داده شوند. که ترافیک ارگانیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند. و این به شما یک شروع جهشی در تولید سرنخ و آگاهی از برند می دهد.

3. صفحات فهرست شده بیشتر در گوگل

دیده شدن یکی از مهم ترین عوامل موفقیت دیجیتال است. اگر بزرگترین موتور جستجوی جهان شما را نبیند، هیچکس نخواهد دید. وبلاگ نویسی یکی از راه های بدست آوردن صفحات فهرست شده بیشتر در گوگل است. هر چه صفحات وب ایندکس شده بیشتری داشته باشید، احتمالاً از افزایش ترافیک، سرنخ های بیشتری دریافت خواهید کرد.

دریافت صفحات ایندکس شده و دریافت سریع آنها یک فعالیت کامل است. داشتن یک وبلاگ یک حرف در آن چرخ است.

و ما آن را در زندگی واقعی دیده ایم!

یکی از مشتریان ما آنقدر وبلاگ دارد که تمام صفحه اول جستجوی گوگل را برای صنعت خود در اختیار دارد.

انواع قالب های وبلاگ صنعتی

وبلاگ ها در قالب ها، سبک ها و طول های مختلفی ارائه می شوند. در اینجا نگاهی به انواع وبلاگ های محبوبی که برای مشتریان بازاریابی صنعتی ما موفق بوده اند آورده شده است:

فهرست ها

فهرست ها پست های مبتنی بر فهرست هستند که معمولاً عناوین جذابی مانند آن دارند “5 نشانه که سیستم HVAC شما نیاز به تعویض دارد”. آنها بسیار قابل کلیک هستند و اسکن و خواندن آنها آسان است. از اینها برای جلب نظر خوانندگان استفاده کنید، به خصوص هنگام تبلیغ پست های وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی.

نمونه هایی از مشتریان ما:

بینش صنعت / رهبری فکری

پست های بینش صنعت بر نمایش نظرات و توصیه های شما متمرکز است. این ویژگی‌ها نقل قول‌های رهبری شرکت یا کارشناسان موضوعی در تیم شما هستند. یک روند یا عنوان در صنعت خود پیدا کنید و نظر خود را در مورد آن ارائه دهید.

نمونه هایی از مشتریان ما:

نحوه کار

پست‌های How-To توصیه‌های ویژه و کاربردی و راهنمایی گام به گام در مورد نحوه انجام کاری ارائه می‌دهند. اینها می توانند نسبتاً فنی باشند (مخصوصاً برای موضوعات صنعتی B2B). با صحبت با تیم فروش خود در مورد سوالات متداول از مشتریان بالقوه، برای این پست ها الهام بگیرید. دستورالعمل ها معمولاً در آزمون زمان مقاومت می کنند یا پست های “همیشه سبز” هستند.

نمونه هایی از مشتریان ما:

وبلاگ ها

وبلاگ های ویدیویی! همه دوست ندارند بخوانند و برخی افراد پس از تماشای یک ویدیو اطلاعات را بهتر حفظ می کنند. آنها به ویژه هنگامی که شما نیاز دارید محصولات یا خدمات پیچیده را توضیح دهید، یا نشان دهید که چگونه چیزی کار می کند، خوب عمل می کنند. آنها نباید تولید بزرگی باشند. با گوشی هوشمند یا آی پد به آنها شلیک کنید. مطمئن شوید که دوربین را ثابت نگه دارید و یک میکروفون مناسب برای صدا داشته باشید.

نمونه هایی از مشتریان ما:

نکته حرفه ای: وبلاگ های خود را در YouTube پست کنید و در توضیحات به وبلاگ خود پیوند دهید. یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ و مکانی عالی برای ارجاع ترافیک به وب سایت شما است.

در قسمت 2 این مجموعه، ما به شما کمک می کنیم وبلاگ خود را راه اندازی کنید، به شما نشان می دهیم که چگونه آن را تبلیغ کنید، و چگونه موفقیت را اندازه گیری کنید.

هنوز مطمئن نیستید که وبلاگ نویسی چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رهبری فکری آنلاین با ما تماس بگیرید.

قادر به یافتن بلوک جهانی نیست

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا