فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست؟ (+ چگونه یکی بسازیم)

در این مطلب خواهید خواند:
آیا می خواهید برای کاهش مصرف کاغذ برای کسب و کار خود فرم های دیجیتال ایجاد کنید؟
فرم های کسب و کار بدون کاغذ، فرم های دیجیتالی هستند که به صرفه جویی در هزینه و زمان کمک می کنند. می توانید با فرم های آنلاین به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و کاغذ کمتری را هدر دهید.
در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست و چگونه آن را بسازید.
فرم های کسب و کار بدون کاغذ چیست؟
فرم کسب و کار بدون کاغذ یک فرم دیجیتالی است که کاربران شما می توانند در وب سایت وردپرس شما پر کنند. کاربران می توانند از رایانه، تلفن هوشمند یا تبلت خود برای پر کردن فرم در هر زمان و از هر مکان استفاده کنند.
این روزها مشاغل استفاده از فرم های کاغذی را کنار گذاشته و در عوض فرم های دیجیتال را انتخاب می کنند. این به آنها کمک می کند تا یک محیط بدون کاغذ ایجاد کنند.
بدون کاغذ بودن فواید زیادی دارد:
- دستیابی به مخاطبان بزرگتر: فرم های دیجیتال می توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان را از مکان های مختلف جذب کنید. هیچ محدودیت جغرافیایی یا تاخیری در دریافت پاسخ افراد در کشورهای مختلف وجود ندارد.
- دسترسی آسان: افراد می توانند با استفاده از هر دستگاهی به فرم کسب و کار بدون کاغذ شما دسترسی داشته باشند و جزئیات را از هر کجا پر کنند.
- دریافت پاسخ های فوری و صرفه جویی در زمان: فرمهای بدون کاغذ به شما کمک میکنند در زمان صرفهجویی کنید و پاسخهای فوری را ببینید. بر خلاف فرمهای کاغذی که باید منتظر دریافت پاسخها از طریق پست باشید، فرمهای دیجیتال این فرآیند را سریعتر میکنند.
- صرفه جویی در هزینه: استفاده از فرم های دیجیتال همچنین به شما کمک می کند تا در هزینه های کاغذ، تجهیزات چاپ و هزینه های پست صرفه جویی کنید.
- خوب برای محیط زیست: بدون کاغذ رفتن تاثیر مثبتی بر محیط زیست دارد. شما می توانید به حفظ درختان، جلوگیری از جنگل زدایی و کاهش ضایعات کمک کنید.
حال، چند روش استفاده از فرم های بدون کاغذ چیست؟
چه زمانی می توانید از فرم های بدون کاغذ برای تجارت خود استفاده کنید؟
راه های مختلفی وجود دارد که می توانید فرم های کاغذی خود را به فرم های دیجیتال تبدیل کنید.
اگر نیاز به ارتباط با مشتریان خود دارید، می توانید یک فرم تماس آنلاین ایجاد کرده و آن را به وب سایت خود اضافه کنید. به این ترتیب، می توانید پیشنهادات، بازخوردها را دریافت کنید و سوالات کاربران خود را حل کنید.
روش دیگر برای استفاده از فرم های کسب و کار بدون کاغذ، پذیرش درخواست های شغلی آنلاین است. به جای درخواست از متقاضیان برای ارسال نسخه های فیزیکی رزومه خود، آنها می توانند به سادگی آنها را با استفاده از فرم دیجیتال شما آپلود کنند. همچنین به ساده سازی فرآیند استخدام شما کمک می کند و کاغذبازی های غیر ضروری را حذف می کند.
اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، می توانید فرم های سفارش بدون کاغذ ایجاد کنید. مشتریان می توانند جزئیات را در فرم سفارش پر کنند، سفارشات خود را ثبت کنند و به صورت آنلاین پرداخت کنند.
همچنین می توانید فرم های ثبت نام دیجیتالی را برای رویدادهای آینده مانند وبینار یا کنفرانس ایجاد کنید.
با این اوصاف، بیایید ببینیم که چگونه می توانید به راحتی یک فرم دیجیتال بدون کاغذ در وردپرس ایجاد کنید.
ایجاد فرم کسب و کار بدون کاغذ در وردپرس
بهترین راه برای افزودن فرم های تجاری بدون کاغذ در وردپرس استفاده از WPForms است. این بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس است و بیش از 5 میلیون حرفه ای از آن استفاده می کنند.
با WPForms، یک فرم ساز کشیدن و رها کردن دریافت می کنید که سفارشی کردن فرم خود را بسیار آسان می کند. به علاوه، این افزونه قالب های مختلفی را ارائه می دهد تا بتوانید به سرعت شروع به کار کرده و انواع فرم ها را ایجاد کنید.
برای این آموزش، بیایید یک فرم ثبت نام کنفرانس دیجیتال ایجاد کنیم. ما از نسخه WPForms Lite استفاده خواهیم کرد زیرا 100٪ رایگان است. نسخه WPForms Pro نیز وجود دارد که گزینه های سفارشی سازی، قالب ها و افزونه های قدرتمند بیشتری را ارائه می دهد.
ابتدا باید افزونه WPForms را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.
پس از فعال سازی، می توانید به WPForms از پنل مدیریت وردپرس و سپس روی دکمه «افزودن جدید» کلیک کنید.

در صفحه بعدی، فرم ساز را خواهید دید.
برای شروع، ادامه دهید و یک نام برای فرم خود در بالا وارد کنید.

پس از آن، به پایین اسکرول کنید و الگوی “فرم ثبت نام کنفرانس” را انتخاب کنید.
به سادگی ماوس را روی قالب نگه دارید و روی دکمه “استفاده از قالب” کلیک کنید.

در مرحله بعد، می توانید فرم خود را با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن سفارشی کنید. WPForms فیلدهای مختلفی را ارائه می دهد که می توانید به فرم خود اضافه کنید.
به سادگی یک فیلد از گزینه های داده شده در سمت چپ خود بکشید و آنها را در جایی که می خواهید به فرم اضافه کنید رها کنید.

در نسخه Lite، می توانید متن خط، متن پاراگراف، منوی کشویی، چند گزینه ای، چک باکس و موارد دیگر را اضافه کنید.
با این حال، اگر به فیلدهای فانتزی مانند شماره تلفن، رمز عبور، آدرس یا گزینه آپلود فایل نیاز دارید، توصیه می کنیم از نسخه WPForms Pro استفاده کنید.
علاوه بر این، می توانید فیلدهای موجود در قالب را بیشتر سفارشی کنید. برای مثال، اگر روی فیلد «نام» کلیک کنید، گزینههای بیشتری را در منوی سمت چپ خود خواهید دید. به عنوان مثال، می توانید برچسب، قالب و موارد دیگر را ویرایش کنید.

در مرحله بعد، می توانید از منو به تب “تنظیمات” بروید.
در اینجا، می توانید تنظیمات فرم خود را تغییر دهید. در تنظیمات عمومی، میتوانید نام فرم را ویرایش کنید، توضیحات اضافه کنید، متن دکمه ارسال را تغییر دهید و موارد دیگر.

پس از آن، میتوانید به تنظیمات اعلانها بروید و آدرس ارسال به ایمیل را ویرایش کنید که وقتی شخصی فرمی را ارسال میکند، ایمیلی دریافت میکنید.
همچنین تنظیماتی برای تغییر خط موضوع، از نام، از ایمیل و موارد دیگر وجود دارد.

در نهایت، میتوانید تنظیمات تأیید را در WPForms نیز تغییر دهید. این پیامی است که افراد هنگام ارسال فرم مشاهده خواهند کرد.
می توانید پیامی را نشان دهید، صفحه فرود را نشان دهید یا کاربران را به URL دیگری هدایت کنید.

برای جزئیات بیشتر، راهنمای ما را در مورد نحوه ارسال ایمیل های تایید پس از ارسال فرم وردپرس بررسی کنید.
در صورت تمایل، میتوانید روی برگه بازاریابی در سمت چپ کلیک کنید تا فرم خود را به خدمات بازاریابی مختلف مانند ارائهدهنده خدمات ایمیل خود متصل کنید.

حتی میتوانید فرم خود را با نرمافزار جلسه یا وبینار مانند زوم ادغام کنید یا برای صرفهجویی در زمان، گردشهای کاری خودکار دیگری ایجاد کنید.
پس از انجام تنظیمات، فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره” در بالا کلیک کنید و از فرم ساز خارج شوید.
بعد، می توانید فرم خود را به هر پست یا صفحه وردپرس اضافه کنید.
برای شروع، به سادگی یک صفحه یا پست جدید را ویرایش یا اضافه کنید. وقتی در ویرایشگر محتوای وردپرس هستید، روی دکمه «+» کلیک کنید و بلوک «WPForms» را اضافه کنید.

پس از آن، یک منوی کشویی در بلوک WPForms خواهید دید.
در اینجا می توانید فرم ثبت نام کنفرانس خود را انتخاب کنید.

اکنون صفحه خود را منتشر یا به روز کنید.
سپس می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا فرم ثبت نام کنفرانس بدون کاغذ را در عمل مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست و چگونه آن را بسازید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد هزینه ساخت یک وب سایت وردپرس یا انتخاب تخصصی ما از بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد منابع انسانی برای مشاغل کوچک را ببینید.
اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدئویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک
The post فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست؟ (+ How to Make One) اولین بار در روشا وب ظاهر شد.