بازاریابی محتوا

سود رسانه ای ، پرداخت شده و متعلق به بازاریابی B2B در سال 2021 است

اگر در حال بازاریابی برای یک شرکت رو به رشد B2B هستید و از محتوای دیجیتال به عنوان بخشی از تلاش های بازاریابی خود استفاده می کنید ، قبل از هر چیز موفق باشید! محتوای دیجیتال برای ارتقاء وب سایت ، سرنخ ها و یادگیری مشتری بسیار مهم است. ایجاد محتوای شما به زمان و منابع زیادی نیاز دارد ، بنابراین سازماندهی آن بسیار مهم است. در این وبلاگ ما یک چارچوب ساده را بررسی می کنیم – رسانه های سودآور ، پولی و متعلق به شما – که به شما کمک می کند تا یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بسازید که به مشتریان ایده آل شما برسد.

ابتدا … نمودار ون …

درآمد رسانه ها ، با پرداخت هزینه و مالکیت چیست؟

با ورود به سال 2021 ، درک همه انواع رسانه ها برای توسعه یک استراتژی بازاریابی جامع بسیار مهم است. در زیر یک تعریف ساده از هر نوع رسانه با نکاتی درباره نحوه استفاده از آنها به عنوان بخشی از استراتژی خود آورده شده است.

1. رسانه سود

رسانه های پرسود اساساً تبلیغات رایگان هستند. این زمانی است که شخصی داوطلبانه اخبار یا اطلاعات مربوط به نام تجاری شما را به اشتراک می گذارد.

نمونه هایی از رسانه های کسب شده:

  • رتبه بندی SEO
  • پوشش خبری
  • بررسی های آنلاین
  • جوایز انباشته
  • پیوندهای ورودی

نحوه استفاده از رسانه های سودآور

کسب درآمد برای افزایش قابلیت اطمینان نام تجاری آنلاین ضروری است.

از طریق مشتریان / مشتریان احتمالی خود در مورد سایتهای دارای صنعت بالا تحقیق کنید و با صاحب این سایتها تماس بگیرید تا از وبلاگ مهمان درخواست کنید یا به سایت / وبلاگ خود پیوند دهید. همچنین می توانید با انجام کلمات کلیدی و سپس نوشتن چند پست وبلاگ غنی از کلمات کلیدی ، بر روی رتبه بندی SEO خود کار کنید.

نکته برای متخصصان: ما مشتریان خود را تشویق می کنیم تا نظرات Google را از مشتریان موجود خود جستجو کنند.

2. رسانه های پولی

رسانه های پولی چیزی است که مردم معمولاً آن را تبلیغات سنتی می دانند. این شامل یک معامله پولی است که در آن شما برای تبلیغ محتوای خود به مخاطب مورد نظر خود به شخص ثالث پول می دهید.

نمونه ها شامل:

  • تبلیغات چاپ شده
  • نقاط تلویزیون و رادیو
  • تبلیغات بنری دیجیتال
  • PPC
  • تقویت پست های اجتماعی

نحوه استفاده از رسانه های پولی

اگر هدف شما ایجاد ترافیک بیشتر در سایت شما است ، قطعاً رسانه های پولی ضروری هستند. ممکن است یکی از ویدیوهای محصول شما گرفته شود و یک کمپین پولی در YouTube اجرا شود.

با مشاهده معیارهایی مانند بازدیدها ، کلیک ها و تبدیل ها ، می توانید اثربخشی رسانه های پولی را ردیابی کنید.

نکته برای متخصصان: توصیه می کنیم کمپین های پولی خود (مانند PPC) را حداقل 4 ماه اجرا کنید تا نتایج را ببینید. به یاد داشته باشید ، اگر پرداخت آن را متوقف کنید ، اثربخشی آن کاهش می یابد.

3. متعلق به رسانه ها

رسانه متعلق به محتوای اصلی است که خودتان ایجاد می کنید (یا یک فریلنسر یا آژانس که از طرف شما ایجاد می کند). این می تواند شامل مواردی مانند بارگیری (کتابهای الکترونیکی ، موارد تحقیق ، مقاله های سفید ، محتوای وب) ، وبلاگ ها ، پادکست ها ، اطلاعیه های مطبوعاتی ، چاپ دیجیتال و وثیقه ، خبرنامه ها و عکس ها یا تصاویر فرمت شده باشد. در گذشته ، بازاریابی رسانه های اجتماعی را در این دسته قرار می داد ، اما رسانه های مشترک را در زیر مشاهده کنید – اکنون این امر مربوط به خود است.

نحوه استفاده از رسانه های متعلق به خود

رسانه های متعلق به اساس استراتژی بازاریابی محتوایی شما هستند ، زیرا با پاسخ دادن به نکات و پرسش های دردناک به مشتریان احتمالی شما آموزش می دهد. این رسانه ای است که بیشترین کنترل را بر آن دارید.

از رسانه شخصی خود برای ایجاد هر آنچه که نیاز دارید برای انتقال مشتریان بالقوه به قیف و برقراری ارتباط با مشتریان در مورد موارد ویژه یا بازدیدهای اولیه استفاده کنید.

نکته برای متخصصان: رسانه های خود را در یک کتابخانه منابع آنلاین سازماندهی کنید که همه چیز را در دسترس بازدیدکنندگان قرار می دهد.

پاداش: رسانه های مشترک

در حال حاضر بر اساس تعریف کمی جریان دارد ، اما درک فعلی از رسانه های مشترک این است که بین چندین مالک در چندین سیستم عامل اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. این رسانه ای است که کمترین کنترل را بر آن دارید.

رسانه های اشتراکی می توانند شامل همه بسترهای رسانه های اجتماعی شما مانند فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn ، YouTube ، Pinterest و Instagram شوند.

در واقعیت چگونه به نظر می رسد؟ شاید محتوایی را در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و سپس یکی از طرفداران صفحه شما آن را با نظر / مقدمه خود به اشتراک بگذارد. این می تواند به خوبی پیش برود ، مانند موردی که شخصی یک ویدئوی سرگرم کننده از یک رویداد شرکتی را که در آن شرکت کرده بود به اشتراک می گذارد.

اما حتی این می تواند بد شود. به کسی فکر کنید که یک الگوی رفتاری نامناسب از نام تجاری یا محصول شما دارد.

نحوه استفاده از رسانه های مشترک

هرچه بیشتر در شبکه های اجتماعی پاسخگو و فعال باشید ، بهتر است. این به شما این امکان را می دهد که مراقب طرفداران و مسائل ترول باشید.

رسانه های اجتماعی همچنین مکانی عالی برای تبلیغ محتوای رسانه ای است که شما در اختیار مشتریان احتمالی و مشتریان قرار می دهید ، همچنین مکانی مناسب برای نشان دادن فرهنگ شرکت شما برای جذب نامزدهای ایده آل شغلی با نگاهی اجمالی به ظاهر آن در شرکت شما است.

نکته برای متخصصان: ما شما را تشویق می کنیم که ابتدا یک استراتژی رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و سپس از یک ابزار اتوماسیون بازاریابی برای برنامه ریزی ، پیگیری و مدیریت پست های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را برنامه ریزی کنید

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال جامع از تاکتیک های سودآور ، پولی و (و مشترک!) رسانه ای استفاده می کند. درست مانند نمودار ون ، هر چهار نوع رسانه باید به راحتی از هم عبور کنند. مثلا:

  • می توانید پست وبلاگ خود (رسانه متعلق به) را به یک سایت خارجی (رسانه کسب شده) پیوند دهید و آن را در تبلیغات بنری (رسانه های پولی) ارسال کنید.
  • شما می توانید با محتوای متعلق به یک شرکت وابسته میزبان یک شریک وبینار باشید که بعداً برای شما رسانه ای سودآور خواهد شد.
  • شما می توانید یک بیانیه مطبوعاتی (رسانه های متعلق به خود) بنویسید که سپس با استفاده از رسانه های پولی تبلیغ می شود ، که در نهایت توسط شخص دیگری جمع آوری شده و به عنوان بخشی از پست وبلاگ وی به اشتراک گذاشته می شود – و در حال حاضر شما رسانه سودآور نیز دارید.

نکته اصلی این است که از همه آنها استفاده کنید و آنها را به طور هوشمند برای حداکثر نوردهی متصل کنید. با پیشروی در سال 2021 ، احتمالاً خواهید دید که شرکت های بیشتری به اولویت بندی رسانه های خود و مشارکت آنها ادامه می دهند و سپس هر چهار نوع رسانه را در استراتژی های خود گنجانده اند.

با ورود به فصل برنامه ریزی برای سال آینده ، اکنون زمان مناسبی برای پرسش است:

  • اهداف بازاریابی ما برای سال 2021 چیست؟
  • بودجه بازاریابی ما برای سال 2021 چگونه است؟
  • چند درصد از بازاریابی محتوای فعلی ما به دست آورده ، پرداخت و متعلق به شما است؟
  • چه چیزی نیاز به توجه بیشتری دارد / چه چیزی را نادیده گرفته ایم؟
  • چه نوع رسانه ای بیشترین نرخ تبدیل را به ما می دهد؟

پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا مشخص کنید که منابع بازاریابی خود را در کجا قرار دهید. به عنوان مثال ، اگر در تولید سرنخ بیشتر مشکل دارید و هیچ تبلیغ PPC انجام نداده اید ، ممکن است لازم باشد استراتژی پولی یا درآمدزایی را اتخاذ کنید. اگر سرنخ های واجد شرایط برای بازاریابی می آورید اما سرنخ ها را در سایت خود تبدیل نمی کنید ، بر گسترش رسانه های متعلق به خود تمرکز کنید و محتوا را برای تبدیل آنها در نظر بگیرید.

بهت زده؟ مشکلی نیست.

اگر در این زمینه تازه کار نیستید ، توصیه می کنیم بهترین پست را در وبلاگ خود شناسایی کرده و آن را به یک محتوا تبدیل کنید که می توانید به عنوان فرصتی برای مشارکت رسانه ای ارائه دهید.

از استراتژی دیجیتالی خود کمک بگیرید

آیا برای اجرای هر یک از تاکتیک هایی که در این پست در استراتژی بازاریابی دیجیتال B2B ذکر کردیم ، به کمک نیاز دارید؟

ما می توانیم کمک کنیم.

هنوز بدنبال پاسخ هستید؟ ما می توانیم کمک کنیم!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا