بازاریابی محتوا

این 5 اشتباه بازاریابی ایمیل B2B را متوقف کنید

کمپین های بازاریابی ایمیلی B2B یکی از بهترین روش ها برای تقویت مشتریان و افزایش سهم کیف پول خود با مشتریان موجود است. مشکل این است که همه متخصص بازاریابی ایمیلی نیستند. کمپین های ایمیلی موثر به استراتژی و زمان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند … و اگر یک یا همه اشتباهات زیر را انجام دهید ، می توانید قبل از کلیک روی ارسال ، کمپین ایمیل B2B خود را از بین ببرید.

استفاده از لیست های پستی خریداری شده

اوه نه شما نیستید.

یکی از اولین چیزهایی که به مشتریان خود می گوییم این است که لیست خریداری نکنند. و در عین حال ، ناگزیر ، در مقطعی از دوران نامزدی ما ، آنها از ما می خواهند از لیستی که یکی از کارکنان آنها در نمایشگاه خریداری کرده یا پشت چند وانت برادرم خریداری کرده استفاده کنیم (خوب ، دومی هرگز اتفاق نیفتاد).

اولین چیزی که به مشتری می گوییم “نه ، متشکرم” است. سپس دلیل آن را توضیح می دهیم.

نوشته های مشابه

لیست های خریداری شده مملو از ایمیل های نادرست و جعلی است و این افراد تصمیم به شنیدن از شما نگرفته اند. شما در صندوق ورودی آنها غریبه هستید. (به هر حال ، یک غریبه در صندوق ورودی من عنوان فوق العاده ای برای خط داده قسمت.)

هنگامی که افراد به ارتباطات ایمیل شما ملحق نشده اند ، سیستم های نظارت بر ایمیل شما را به عنوان هرزنامه تلقی می کنند. این امر شما را در خطر لغو اشتراک و بازگرداندن قرار می دهد ، اما بدتر از آن ، ممکن است توسط پلتفرم بازاریابی ایمیلی خود یا در آب گرم تحت GDPR در لیست سیاه قرار بگیرید.

پس چرا بازاریابان با شیطان می رقصند؟ آنها فکر می کنند که اگر تعداد انگشت شماری از این 2000 مخاطب با ایمیل آنها برخورد می کردند ، ارزشش را داشت.

ما هرگز چنین چیزی را در واقعیت ندیده ایم. مشارکت همیشه در ایمیل های ارسال شده به لیست های خریداری شده کم است و ارزش وقت و تلاش لازم برای توسعه یک کمپین ایمیل را ندارد.

ایجاد یک لیست تمیز و محکم از مخاطبینی که برای شنیدن صحبت های شما به آن پیوسته اند ، زمان می برد – اما در دراز مدت ارزش آن را دارد. کمپین های شما عملکرد بهتری خواهند داشت ، از مشکلات جلوگیری می کنند و در نهایت پتانسیل واجد شرایط بیشتری خواهند داشت.

نکته برای متخصصان: لیست های بازاریابی ایمیل خود را ماهانه یا سه ماهه پاک کرده و تقسیم بندی کنید تا مطمئن شوید فرستنده بعدی شما بیشتر درگیر می شود.

2. ارسال بیش از حد ایمیل های بازاریابی

این یک چیز پیچیده است. اطلاع از تعداد ایمیل های ارسال شده به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • برای چه کسی آن را ارسال می کنید (پرسنل مشتری شما)
  • ترجیحات آنها / زمان تحویل / روزهای مطلوب
  • آنچه شما ارسال می کنید
  • آنچه قبلاً از شما دریافت کرده اند و چه زمانی

مأموریت های روزانه به یک لیست مخاطبین مشابه هر روز دیوانه کننده است و ما هرگز ندیده ایم که کسی این کار را انجام دهد ، زیرا خوب ، دیوانه کننده است.

در حالی که ارسال ایمیل روزانه به مخاطبان جداگانه قابل قبول تلقی می شود – و به احتمال زیاد با رشد پایگاه داده شما.

برای اجرای یک کمپین ایمیل موثر ، ممکن است به یک ایمیل هفتگی یا زمان کمی بین آنها نیاز داشته باشید. این بستگی به محتوا و ارتباط آن با مخاطب دارد. از نظر ارزش ، بهترین روز ، با بالاترین نرخ باز کردن ایمیل ، سه شنبه با 17.6 درصد برای همه صنایع است.

نکته مهمی که باید در اینجا بدانید این است که شما بیش از حد ایمیل ارسال می کنید (محدودیت HubSpot 11 است) بدون اینکه کسی درگیر شود (باز یا کلیک کنید) و سپس نرم افزار HubSpot آنها را بدون مشارکت علامت گذاری می کند.

شما نمی خواهید بازاریابی ایمیلی را اسپری و دعا کنید. این استراتژی باید استراتژیک باشد و نقاط دردناک مشتریان را برطرف کند و به صنعت / شخصیت / بخش / نقش آن مرتبط باشد.

هنگامی که ایمیل ها را به طور منظم ارسال می کنید ، باید تعامل را ردیابی کرده و بر اساس آن کالیبراسیون کنید. اگر تعامل شما خوب است ، باید بر اساس داده ها بهینه سازی کرده و در مسیر خود بمانید. اگر نرخ باز کردن و کلیک کردن شما کم است ، ممکن است بخواهید به تعداد کمتر بازگردید برنامه منفی

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که ایمیل های بازاریابی با ایمیل های مشترکان هفتگی (فیدهای وبلاگ ، خبرنامه ها ، نکات هفتگی) متفاوت است. فراوانی ایمیل های اشتراک اغلب توسط گیرنده انتخاب می شود ، بنابراین در این مورد ، روزانه یا هفتگی خوب است.

نکته برای متخصصان: ارسال ایمیل های بسیار کم نیز بد نیستپوسیدگی لیست در حدود 22.5 درصد در سال رخ می دهد. اگر ایمیل ها را به طور مداوم ارسال می کنید ، می توانید از بین رفتن لیست را پیش بینی کنید. همچنین باید بدانید که آیا برنامه نویس لیست شما قبل از اینکه ایمیل خود را از دست بدهید آدرس ایمیل خود را تغییر داده است یا خیر.

3. ارسال ایمیل های بد فرمت یا نوشته شده

اکنون که یک لیست تماس تمیز و مسئولانه دارید (فکر می کنید ما در مورد ماهی قزل آلا صحبت می کردیم) ، باید یک پیام ایمیل طراحی شده و مکتوب ارسال کنید تا نشان تجاری خود را به درستی نشان دهد و پیام خود را به وضوح منتقل کند.

13 نکته ای که باید در بازاریابی ایمیلی از آنها اجتناب کنید

  1. به خصوص خطوط موضوعی مبهم
  2. خطوط موضوع ایمیل بیش از 5-6 کلمه
  3. سفارشی سازی برکت ایمیل وجود ندارد
  4. گرافیک خیره کننده یا زیاد
  5. بیش از سه فونت
  6. عرض طراحی ایمیل بیش از 500-650 پیکسل است
  7. بیش از یک فراخوان برای اقدام (CTA)
  8. با پیام اصلی خود سریع باز نشوید
  9. ایمیل بیش از دو پاراگراف کوتاه دارد
  10. استفاده بیش از حد از علامت تعجب (آرامش)
  11. محتوای دارای غلط های املایی (از برنامه Grammarly استفاده کنید!)
  12. از آدرس ایمیل فرستنده بدون پاسخ استفاده کنید
  13. طراحی دوستانه موبایل را در نظر نمی گیرد

فقط برای روشن کردن عدد 9 در آنجا – مواردی وجود دارد که ایمیل های طولانی تر (به عنوان مثال خبرنامه های شرکت) منطقی هستند. ایمیل های بازاریابی در کمپین باید تا 2 پاراگراف نگه داشته شوند.

نکته برای متخصصان: پیام های اسپم ننویسید – آیا موضوع یا محتوای ایمیل شما هرزنامه است؟ آیا کپی ایمیل شما از عروسی در وگاس چسبناک تر است؟ آیا اغلب از کلمه “رایگان” سوء استفاده می کنید؟ از ابزاری مانند https://www.mail–tester.com/ برای مشاهده میزان ارسال هرزنامه خود استفاده کنید.

4. هیچ صفحه فرود اختصاصی وجود ندارد

شما به خاطر ایمیل ها ایمیل نمی فرستید – ایمیل شما باید از گیرنده شما بخواهد چیزی را تماشا کند / کاری انجام دهد / به جایی برود / چیزی را بخواند.

بنابراین بسیار مهم است که صفحات فرود اختصاصی وجود داشته باشد که از نظر زمینه با محتوای ایمیل شما مرتبط باشند.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید گیرنده ای برای یک کنفرانس ثبت نام کند ، باید یک صفحه اختصاصی با تمام اطلاعات مربوطه ، از جمله فرم ثبت نام راه اندازی شود.

متناوبا ، اگر از شخصی می خواهید ویدیو را تماشا کند ، آن را به صفحه سفارشی YouTube یا صفحه فرود خود با مراحل زیر واضح ارسال کنید.

نکته برای متخصصان: ویدئو دارای محتوای بسیار جذاب با نرخ تبدیل بالا از نظر آماری است. اکنون زمان شروع استفاده از ویدئو در بازاریابی دیجیتال است. این را بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانید بازاریابی ویدیویی مقرون به صرفه انجام دهید.

زیبایی داشتن صفحات فرود یا صفحات رسانه های اجتماعی در این است که ما می توانیم رفتار گیرندگان شما را ردیابی کرده و ببینیم آیا آنها تبدیل شده اند یا خیر.

این ما را به اشتباه بعدی می رساند…

5. عملکرد کمپین ایمیل خود را اندازه گیری یا بهینه سازی نکنید

کلید بهبود عملکرد کمپین شما این است که به معیارهای زیر نگاه کنید و براساس داده هایی که اعداد به شما می گویند تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید.

  • نرخ های باز (OR) به شما کمک می کند موارد زیر را اصلاح کنید:
    • ارسال تاریخ و زمان
    • آدرس ایمیل و نام را ارسال می کند (ارسال از شخص ایده آل است)
    • خط تم
    • پیش نمایش متن
  • نرخ کلیک (CTR) به شما کمک می کند موارد زیر را اصلاح کنید:
    • صدا و لحن
    • ارتباط محتوا
    • نشانه های سفارشی
    • زبان ، رنگ و مکان CTA
    • طراحی در مقابل طراحی ایمیل در متن ساده
    • تقسیم بندی لیست ها
  • کلیک برای باز کردن (COTR) ، که ترکیبی از دو مورد بالا و شاخص بهتری برای عملکرد کلی ایمیل است ، به شما در اصلاح موارد زیر کمک می کند:
    • همه اجزای فوق

از جمله بسیاری از متغیرهای ذکر شده که بر KPI تأثیر می گذارد ، تاریخ ارسال و زمان ارسال است. مناطق زمانی دریافت کنندگان خود را در نظر بگیرید و از Smart Send (ویژگی موجود در HubSpot) برای برنامه ریزی مناسب استفاده کنید. یا این مقاله مفید نشان می دهد که کدام روزها و ساعت ها بر اساس موقعیت مخاطب موردنظر شما بهتر است.

A / B پیامهای بازاریابی خود را بررسی کنید

شما می توانید همه این KPI ها را از طریق آزمایش و بهینه سازی بهبود بخشید. به عنوان مثال ، نرخ هایی را که برای صنعت شما باز است بدانید – شاخص چیست؟

در مرحله بعد ، یک تست A / B انجام دهید تا خطوط موضوعی برنده خود را بفهمید و سعی کنید آنها را در طول ، صدا / بتن و وضوح بازتولید کنید. شاید سعی کنید از یک ایموجی سرگرم کننده (هر چند در تناسب اندام) یا نشانه های سفارشی استفاده کنید و ببینید آیا توجه افراد را به خود جلب کرده و نرخ باز را افزایش می دهد یا خیر.

در مورد نرخ کلیک ، همان. مشارکت خود را بررسی کنید و سپس با CTA خود در مکان های مختلف آزمایش کنید یا رنگ دیگری را برای دکمه امتحان کنید. همچنین می توانید ایمیل های متنی ساده را در مقابل هدف گذاری گرافیکی آزمایش کنید ، یا فقط جریان ایمیل خود را برای تعامل بهتر تنظیم کنید.

خبر خوب برای بسیاری از مشتریان ما این است که افراد در صنایع خود مشغول بازاریابی ایمیلی هستند.

طبق مطالعه اخیر Campaign Monitor:

“سال گذشته (2019)، ساخت و ساز ، پیمانکاری و تولید صنعتی بود که حتی به سه نرخ برتر برای بهترین نرخ کلیک نرسید. امسال مقام اول را دارد. “

نکته برای متخصصان: وقتی A / B ایمیل های خود را بررسی می کنید ، مهم است که روی یک یا دو مورد اصلی تمرکز کنید. تنوع زیاد بین ایمیل هایی که مقایسه می کنید به این معنی است که تصویری واضح از آنچه کار کرده است نخواهید داشت. همچنین ، می خواهید مطمئن باشید که یک ایمیل دارید حجم نمونه مناسب. HubSpot لیستی از حداقل 1000 مخاطب را توصیه می کند.

یک کمپین بازاریابی موفق B2B را با هم دنبال کنید

تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی ایمیلی به زمان و صراحت نیاز دارد – در تیم ما ، ما یک طراح بصری ، کپی رایتر و چندین متخصص ورودی داریم که برای ایده پردازی ، طراحی ، نوشتن ، ساده سازی و گزارش کمپین های ایمیل B2B ما با هم همکاری می کنند. همه این جادوگر در بستر HubSpot ترکیب شده است ، که به ما امکان می دهد سریعتر حرکت کرده و عملکرد خود را در تمام طول راه اندازه گیری کنیم. به عبارت دیگر ، اگر به تنهایی پشت میز خود با استفاده از یک مخاطب معمولی تلاش می کنید و نیاز به ایجاد یک لیست معتبر از مخاطبین دارید ، ما اینجا برای شما هستیم.

ما می توانیم شما را در بهترین شیوه ها آموزش دهیم و شما را برای موفقیت آماده کنیم. یک جلسه مشاوره 30 دقیقه ای رایگان در مورد کار با تیم ما برنامه ریزی کنید.

ما به قدرت ایمیل ایمان داریم و به شما ایمان داریم! *

فقط آخرین نکته حرفه ای را به خاطر بسپارید: بازاریابی ورودی ارتباطات دو طرفه مشتری مداری است. بر اساس مجوزها ، به منظور ارائه محتوای شخصی و مفید که با نیازهای مشتریان شما مطابقت دارد. این همدلی است ، و ایمیل شما نیز باید همینطور باشد.

* تنها یک علامت تعجب در ایجاد این پست وبلاگ استفاده شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا