اصول وبلاگ نویسی صنعتی B2B – قسمت 2

در این مطلب خواهید خواند:
بنابراین ، شما بخش 1 این سری از وبلاگ ها را خوانده اید و اکنون مشغول ایجاد یک وبلاگ B2B برای شرکت تولیدی یا پیمانکار فرعی صنعتی خود هستید.
با این حال ، ما درک می کنیم که ایجاد این وبلاگ می تواند دلهره آور به نظر برسد. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند وبلاگ B2B خود را راه اندازی کنید ، آن را بهینه کنید ، تبلیغ کنید و موفقیت آن را بسنجید.
چگونه یک وبلاگ B2B راه اندازی کنیم
در اینجا چند مرحله برای راه اندازی وبلاگ وجود دارد:
1. تصمیم بگیرید که چه کسی این کار را انجام می دهد
شما دو گزینه دارید:
- شما و تیم خود یک تیم وبلاگ اختصاصی داخلی ایجاد کرده اید که ممکن است شامل فریلنسرهایی باشد که برای درک کسب و کار شما به کار می آیند.
- شما با یک آژانس بازاریابی همکاری می کنید (مانند ما) – ما مصاحبه های تخصصی در مورد موضوعات انجام می دهیم و برای شما می نویسیم یا فقط فرار مغزها را از شما یا شرکت های کوچک و متوسط خود انجام می دهیم و سپس آن را در یک پست وبلاگ مناسب طراحی می کنیم.
هشدار: ما به شما توصیه نمی کنیم که آن را برای یک محتوای مستقل تجربه کنید. نوشتن ممکن است خوب باشد ، اما بعید است که آنها برای شما استراتژیک تلقی شوند ، که ممکن است منجر به پست هایی شود که با استراتژی محتوای کلی شما ، صدا و صدا و مارک شما مطابقت ندارد.
نمی توان بلوک جهانی را پیدا کرد
2. طوفان فکری برگزار کنید
خواه تصمیم بگیرید شماره 1 یا شماره 2 از بالا ، تیم شما باید در یک جلسه طوفان فکری محتوا شرکت کند. اگر با یک آژانس همکاری می کنید ، آنها باید شامل شما شوند و از تیم خود ایده بگیرند که شما متخصص هستید.
شروع به ایجاد ایده های وبلاگ از متداول ترین سوالات تیم فروش خود ، یا از بزرگترین مشکلات پیش روی مشتریان خود کنید. به آنچه در Google تایپ می کنند فکر کنید و به این س questionsالات پاسخ دهید.
3. سازماندهی کنید
هنگامی که درباره موضوعات محتوا برای وبلاگ خود تصمیم گرفتید – حتی برخی از ایده های مربوط به پست – با تنظیم یک تقویم سرمقاله ، وبلاگ و تیم خود را سازماندهی کنید.
یک تابلوی Trello ایجاد کنید تا وظایف یا موضوعات وبلاگ را به اعضای تیم اختصاص دهید و حتی جریان کار مفهوم وبلاگ را برای یک مقاله منتشر شده مدیریت کنید.
4. وبلاگ های مهمان خوش آمدید
از مردم دعوت کنید تا برای شما بنویسند. با استقبال از مشتریان ، مشتریان و همکاران صنعت که در نوشتن یا همکاری در ارسال پست های وبلاگ رقابت نمی کنند ، می توانید بخشی از بار کارکنان خود را بردارید.
5. بهترین شیوه ها را برای وبلاگ نویسی حفظ کنید
در اینجا چند روش وبلاگ نویسی توصیه شده است که هنگام شروع به نوشتن پست در وبلاگ خود باید به آنها توجه کنید:
- از مشتریان خود بپرسید که می خواهند درباره چه چیزی بخوانند
- از کلمات کلیدی بدون مارک استفاده کنید تا وبلاگ شما در جستجوی Google باشد
- عملکرد وبلاگ خود را اندازه گیری کنید
- وبلاگ خود را به سایت خود متصل کنید – میزبانی وبلاگ شما می تواند با ابزارهایی مانند Hubspot آسان باشد ، یا می توانید با استفاده از وردپرس یا سایر سیستم عامل ها میزبانی کنید.
نوع حرفه ای: سرفصل ها مهمترین بخش وبلاگ هستند. مطمئن شوید که از کلمات کلیدی مرتبط در عناوین خود استفاده می کنید که موتورهای جستجو هنگام خزیدن پست شما جمع آوری می کنند.
تعداد وبلاگ ها و تعداد آنها
دوبار در ماه وبلاگ نویسی را شروع کنید. کیفیت پست ها مهمتر از کمیت پست ها است. پست هایی با طول های مختلف خواهید داشت. برخی از پیامهای 500 تا 800 کلمه و برخی از پیامها بین 1000 تا 2000 کلمه بنویسید. اگر در نهایت منابع یک وبلاگ هفتگی را دارید ، این یک فرکانس عالی است!
پست وبلاگ خود را بهینه کنید
هنگامی که یک وبلاگ را راه اندازی می کنید ، مطمئن شوید که سازگار هستید و آناتومی معمولی یک پست وبلاگ B2B را دنبال می کنید:
- معرفی
- عناوین و عناوین فرعی
- پیوندهای خارجی به مقالات معتبر و پیوندهای داخلی به سایت یا پست های وبلاگ شما
- فراخوان برای اقدام (CTA)
- تصاویر نمایش داده می شود
- فیلم های جاسازی شده
- خلاصه در پایان
- مراحل بعدی – به کاربران خود در مورد سایر پست های وبلاگ مربوطه که باید بخوانند یا پیشنهادات محتوایی که باید بارگیری کنند ، ایده بدهید.
نکته برای متخصصان: پست های خود را خزنده کنید. طراحی کلید است. از پاراگراف های کوتاه و لیست های گلوله ای – مانند بالا استفاده کنید.
بهینه سازی موتور جستجو
وبلاگ شما باید برای موتورهای جستجو مانند Google بهینه شود.
توضیحات متا متن پیش نمایش کوتاهی است که در عنوان های صفحه در جستجوی Google مشاهده می کنید. بنابراین:
مطمئن شوید که وبلاگ شما شامل یک متا توضیحات منحصر به فرد با 156 نویسه یا کمتر ، عنوان 39 نویسه یا کمتر باشد و هر یک از آنها از کلمات کلیدی مربوطه استفاده کنند. از ابزارهایی مانند ابزار بهینه سازی قطعه گوگل SERP SEOmofo برای پیش نمایش متا و عنوان خود استفاده کنید و مطمئن شوید که آنها خیلی کوتاه یا زیاد نیستند.
نکته برای متخصصان: HubSpot ایجاد توضیحات متا و گنجاندن آنها در روند وبلاگ را آسان می کند.
و از عکس های خود غافل نشوید! تصاویر شما به متن Alt نیاز دارند – که Google آن را برای تعیین محتوای تصاویر شما اسکن می کند. همچنین برای بازدیدکنندگان با مشکلات بینایی مفید است.
بهینه سازی تولید سرب
از فراخوان های عملی (یا دکمه ها) استفاده کنید که کاربران را تشویق می کند تا تبلیغات محتوا را بارگیری کرده و آدرس ایمیل خود را به شما بدهند. فقط مطمئن شوید که پیشنهادی که تبلیغ می کنید مربوط به پست وبلاگ است و پست را با دسته ای از CTA ها بیش از حد بار نکنید.
از فعالیتهای خواندن مانند:
- در وبلاگ ما مشترک شوید!
- پیشنهاد ما را بارگیری کنید!
- درخواست مشاوره رایگان کنید!
- نسخه ی نمایشی محصول را امتحان کنید!
نکته نکته:
بلوک سراسری نمی تواند واقع شود
نکته برای متخصصان: وبلاگ شما ابزار فروش نیست. این یک ابزار آموزشی برای مشتریانی است که در حال تحقیق هستند. نفروشید. آموزش.
وبلاگ تجاری خود را تبلیغ و اندازه گیری کنید
هنگامی که شروع به ساختن وبلاگ خود می کنید ، باید آن را تبلیغ کنید تا بتوانید چشم مشتریان ایده آل خود را بر روی آن مشاهده کنید. این یک نوع زمینه رویایی نیست.
اولین – مطمئن شوید که وبلاگ شما به سایت شما پیوند دارد و حرکت در سایت شما آسان است.
سپس – وبلاگ خود را از طریق ایمیل ، پست های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید و دکمه های اشتراک گذاری را کلیک کنید.
نکته برای متخصصان: ابزارهای اتوماسیون بازاریابی با وبلاگ های خودکار و پست های اجتماعی این کار را بسیار آسان می کند.
همیشه – عملکرد وبلاگ خود را با استفاده از معیارهای اندازه گیری کنید. حداقل ، مطمئن شوید که وبلاگ شما به Google Analytics متصل است و عملکرد وبلاگ خود را ماهانه یا سه ماهه (یا هر دو!) بررسی می کنید. سپس ، وبلاگ های ضعیف را به روز کنید و انواع وبلاگ هایی را که بیشترین بازدید را دارند ، لیست کنید.
برای ساختن وبلاگ صنعتی B2B خود از کمک کمک بگیرید
اگر سوالی دارید یا برای شروع به کار کمک می خواهید ، با ما تماس بگیرید و در مورد نحوه راه اندازی وبلاگ B2B خود با تیم ما صحبت کنید.
بلوک سراسری را نمی توان پیدا کرد
یا راهنمای نهایی ما در زمینه بازاریابی دیجیتال را بررسی کنید تا تولید کنندگان بتوانند در مورد بازاریابی صنعتی و وبلاگ نویسی اطلاعات بیشتری کسب کنند.